Pyroforum 2014 Witten (DE)

RedBaron

Registered User
zo dit jaar weer een prachtige editie van "Das Pyroforum" Met toch wel als hoogtepunt of smaakmaker de demo van Pyrounion met prachtig materiaal van de firma Di Candia uit Italië!

Hier onder de video's van de demo van dag 2, veel kijk plezier! :hehe!:

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
zo dit jaar weer een prachtige editie van "Das Pyroforum" Met toch wel als hoogtepunt of smaakmaker de demo van Pyrounion met prachtig materiaal van de firma Di Candia uit Italië!

In de film van Bavaria zie je in het eerste gedeelte een partij comets de lucht in gaan.
Als je goed kijkt dan zie je dat er staat I LOVE (Hartvorm) BF (Bavaria Fireworks).

Moontan

Moderator
Medewerker
Heren filmers dank voor jullie films van Pyroforum 2014.
De shows van Bavaria en PyroUnion springen er bij mij persoonlijk boven uit.

gizmo75

Registered User
Inmiddels heb ik een aardige lijst met videos van het Pyroforum 2014 naar Youtube geupload. Niet alleen filmpjes van de shows maar ook diverse losse producten zoals deze:

Ik heb van al mijn Pyroforum 2014 filmpjes een afspeellijst gemaakt die je hier vindt: [video]http://www.youtube.com/playlist?list=PLruPvX9qLdlv7VVJPIUpQNOW2kzPqtU9j[/video]

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
Bedankt voor alle filmpjes mannen. Voor mij waren het twee gezellige dagen en zal hieronder een klein verslagje maken.

We kwamen vrijdag in de middag aan, waarna we gelijk door gegaan zijn naar de (betaalde) beurs. De beurs was wat kleiner dan verwacht, maar zeker interessant.

Er waren verschillende merken schietsystemen.

MG_0029goed.JPG

MG_0021goed.JPG

Iedereen wil toch toch z'n knop ;)

MG_0028goed.JPG

MG_0002goed.JPG

externe accu's, waar dat goed voor is?

MG_0030goed1.JPG

Er waren een aantal bedrijven die allerlei nieuwe producten (dummy's uiteraard) ten toon stelden.

MG_0012goed.JPG

MG_0026goed.JPG

MG_0038goed1.JPG

De eerste dag (vrijdag) werd de eerste demo geschoten deze was bestemd voor het consumenten vuurwerk. Het ging er af en toe rommelig aan toe. Het hoogte punt voor mij was het Mexicaanse ''wiel''.

MG_0049goed.JPG

MG_0046goed.JPG

MG_0057goed.JPG

Deze consu cake had prachtige kleuren, helaas hoorden we de volgende dag dat het een sample was :(

MG_0073goed.JPG

MG_0085goed1.JPG

MG_0089goed.JPG

MG_0092goed1.JPG

MG_0001goed.JPG

Hieronder het Mexicaanse wiel, de beste man had er twee dagen aan gebouwd! Het geheel brandde ongeveer 60 seconden. Hij had ook een paar leuke fontein combinaties.

MG_0003goed.JPG

MG_0005goed.JPG

MG_0024goed1.JPG

MG_0012goed1.JPG

MG_0036goed1.JPG

De tweede dag werd het professionele vuurwerk gedemonstreerd, uitblinkers voor mij waren Bavaria fireworks en Pyrounion (Carmelo di Candia)

Blackboxx fireworks (Duitsland)

MG_0111goed.JPG

3 erg mooie single rows van Blackboxx

MG_0123goed.JPG

Pyromondo (Duitsland)

MG_0161goed.JPG

MG_0172goed1.JPG

MG_0178goed1.JPG

Er werd deze avond tot vier inch geschoten, dit zijn toch behoorlijke boeketten!

MG_0179goed.JPG

Pyrounion (Carmelo di Candia)

MG_0203goed1.JPG

MG_0204goed.JPG

MG_0206goed.JPG

MG_0052goed.JPG

MG_0050goed.JPG

Bavaria Fireworks (Duitsland)

De 'B' en 'F' van Bavaria Fireworks, erg leuk gedaan.

MG_0061goed.JPG

MG_0214goed1.JPG

MG_0215goed.JPG

MG_0067goed1.JPG

MG_0071goed.JPG

MG_0066goed.JPG

MG_0074goed1.JPG

MG_0075goed.JPG

NightFlyer

Registered User
WOW! :lub: Thanks Tobias 4 the awesome photos and report! And thank you Moontan 4 posting my trailer...:tounge:

We had a great time in Witten with lots of fun, good presentations, demos and greeting old friends again! It's not all salutes and big shows, I like small fountains and stage pyro too! Here are some videos from friday:

The WDR (Westdeutscher Rundfunk) did some shots at the venue together with Feuerwerkerei Apel, there is a nice indoor show from Pyrotronix and Theater&Show plus a T1 demo with stage effects - and finally some moving setpieces from Feuerwerkerei Apel & Zündkollektiv. Enjoy!

Greetings!

Laatst bewerkt:

smilli

FPM Filmer
Bavaria is erg goed bezig zeg, schitterende singleshots!
Het spellen in de lucht met comets is erg knap maar ze zitten nog niet op Innovative Pyrotechniek niveau, timing moet nog wat strakker. Wat Purounion betreft, klein maar heel erg fijn spul van Di Candia zeg!

Bedankt voor al het beeldmateriaal heren, kon er helaas niet bijzijn.

gizmo75

Registered User
Inmiddels is bekend geworden dat het Pyroforum volgend jaar op dezelfde locatie zal worden gehouden:

ACHTUNG : Das PYROFORUM 2015 findet statt : 27.3. & 28.3.2015 im Saalbau Witten

Aldus een mail van de organisatie.

tronetti

Registered User
Da's mooi, vond dit ook wel een geschikte lokatie.
En dan maar hopen dat we hetzelfde prachtige weer hebben.

Bovenaan