Bedankt voor alle filmpjes mannen. Voor mij waren het twee gezellige dagen en zal hieronder een klein verslagje maken.
We kwamen vrijdag in de middag aan, waarna we gelijk door gegaan zijn naar de (betaalde) beurs. De beurs was wat kleiner dan verwacht, maar zeker interessant.
Er waren verschillende merken schietsystemen.
Iedereen wil toch toch z'n knop
externe accu's, waar dat goed voor is?
Er waren een aantal bedrijven die allerlei nieuwe producten (dummy's uiteraard) ten toon stelden.
De eerste dag (vrijdag) werd de eerste demo geschoten deze was bestemd voor het consumenten vuurwerk. Het ging er af en toe rommelig aan toe. Het hoogte punt voor mij was het Mexicaanse ''wiel''.
Deze consu cake had prachtige kleuren, helaas hoorden we de volgende dag dat het een sample was
Hieronder het Mexicaanse wiel, de beste man had er twee dagen aan gebouwd! Het geheel brandde ongeveer 60 seconden. Hij had ook een paar leuke fontein combinaties.
De tweede dag werd het professionele vuurwerk gedemonstreerd, uitblinkers voor mij waren Bavaria fireworks en Pyrounion (Carmelo di Candia)
Blackboxx fireworks (Duitsland)
3 erg mooie single rows van Blackboxx
Pyromondo (Duitsland)
Er werd deze avond tot vier inch geschoten, dit zijn toch behoorlijke boeketten!
Pyrounion (Carmelo di Candia)
Bavaria Fireworks (Duitsland)
De 'B' en 'F' van Bavaria Fireworks, erg leuk gedaan.