Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

1Salute

Registered User
Ik probeer de hele tijd oppas te vinden voor mn zoontje voordat ik een kaartje koop... Hopelijk lukt het vanavond... Hier wil ik zooo graag bij zijn!

MasterBsc

Registered User
Hier ticket ook binnen, camping nog niet.... :cautious: hoe dan ook, ga het meemaken :D
En een hotel? Die heb je daar genoeg in het plaatsje zelf zie ik en ook in andere plaatsjes in de buurt. Ken er wel meer die naar een hotel gaan na de show. Je fiets kwijt kunnen daar moet geen probleem zijn

firewire

Registered User
In Duitsland zijn ook ontelbare AirBNB te vinden en/of de nog veel goedkopere ‘Zimmer frei’.
Overnachting incl ontbijt kost rond de 25,-

VvanVuurwerk

Registered User
In Duitsland zijn ook ontelbare AirBNB te vinden en/of de nog veel goedkopere ‘Zimmer frei’.
Overnachting incl ontbijt kost rond de 25,-
Waar vind jij deze “Zimmer frei” opties?
Ik ben aan het afwegen om te overnachten of om dezelfde nacht nog terug te rijden.

firewire

Registered User
Waar vind jij deze “Zimmer frei” opties?
Ik ben aan het afwegen om te overnachten of om dezelfde nacht nog terug te rijden.
Via AirBNB of bijv Momondo, Musjroom etc, maar meestal zoek ik ter plekke eentje uit tijdens het rijden. Staat altijd wel ergens een bordje in de tuin. Zo doe/deed ik het sinds de 90’s al en altijd gelukt.

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Mensen even ter info.
Bedankt voor alle positieve reacties en eventuele donaties.
Ik heb lang getwijfeld, maar ik heb besloten om definitief niet te gaan.
Ik ga een heel mooi iets missen, maar ik zou 15 uur in de running zijn en dat is wat mij betreft en in combinatie van mijn chronische ziekte niet te doen.
Moeheid is voor mij echt een kantelpunt, ik krijg al snel last van het korte lontjes syndroom en dan ben ik gewoon niet gezellig. En dan moet er nog 2 uur terug gereden worden naar Tiel, dan is de kans dat ik mijn fietstas in de prak rij.

Nogmaals bedankt voor de support en de beloofde donaties, maar het is echt niet gezond om zo lang op beide benen te staan.
Ik zal om dit topic toch nog een beetje overzichtelijk te houden, de berichten omtrent mij te verwijderen.
Meer info over mijn aandoening... klik.

Veel plezier allemaal en ik de 22ste zal proosten op jullie.
Want ik waardeer het wel.

vuurvent

Registered User
1000000958.jpg
Geef jouw vader het mooiste vaderdag cadeau!
VIP tickets voor het Pyrodise event!

Gebruik nu speciaal voor vaderdag de volgende actiecode voor 10% korting : VIP-vuurvent

vuurvent

Registered User
@vuurvent
Kan je ook wat vertellen over vermaak/catering op het terrein?

Er zal een groot aantal eet en drink gelegenheden zijn in de vorm van foodtrucks, veel tafels en stoelen zodat je met je mede fanaten lekker over vuurwerk kan babbelen.
Er zal een dj zijn voor de muziek en een x aantal merchandise standjes met o.a. shirt, vesten, jassen van o.a. Pepe, ook is het de bedoeling dat er wat van hermanos caballer kwa kleding aanwezig zal zijn. En natuurlijk een standje van dirk Maas zijn ouders die daar wat merchandise zullen verkopen. En een groot aantal toiletten etc.

Bovenaan