PSV siervuurwerkpakket

FPM ProductBOT

Registered User
454_lesli_fun_for_fans_PSV_siervuurwerkpakket_09_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over PSV siervuurwerkpakket[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Fun for Fans[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]454[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 49,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]4/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]11 spelers laten zien wat zij in huis hebben in dit zeer gevarieerde sierassortiment voor de echte vuurwerk- en PSV-liefhebber. Extra bijzonder is dat de fonteinen en kometen in de PSV clubkleuren de meest uiteenlopende effecten laten zien! Dit familie-assortiment is tevens voorzien van alle veiligheidsmaatregelen waaronder een uitklapbasis onder elk artikel, veiligheidsbril en veiligheidslont. Dit is een must-have voor elke voetbal supporter!
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

morrisjacobs

Registered User
Ziet er al stukken beter uit.. en beter verkoopbaar uit, dan pakketten zoals dat van feyenoord.
Gewoon door de vuurwerkeffecten etc. op de doos geeft het een frissere uitstraling

marlboro20

Registered User
Volgens mij zijn de pakketen van PSV en feyenoord identiek......
Wel slim gedaan: vuurwerk in de clubkleuren dus voor: PSV, feyenoord, 020, az, utrecht, sparta, mvv, ik zag wat blauw dus ook willen II, heerenveen en vele lokale clubs.... (leuke amateurclubactie????)

Maar ik verwacht wel dat de prijs hoger is dan een vergelijkbaar normaal pakket vanwege de kosten voor de verpakkingen! En de licentiekosten.... Die zijn tegenwoordig ook niet mals!
Maar ach, met al die licenties zal er ook wel wat in de clubkassen van die arme eredivisieclubs terug vloeien.....

Tigger74

Registered User
Een must have.............. pfffff

Nou, als er net zoveel gebeurt als met het voetbal dan komt er met GELUK maar 1 actie uit per pot.......!! Maar er zullen mesen zijn die het DE GEKSTE vinden.

Oja boeren schieten toch alleen maar carbit..!!

mzzl

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Volgens mij zijn de pakketen van PSV en feyenoord identiek......
Wel slim gedaan: vuurwerk in de clubkleuren dus voor:

Het clubkleuren verhaal klopt echt niet hoor.
Ik had in me Feyenoord pakket ook blauwe en groene effecten.

Prijs voor het pakket is dit jaar verhoogt naar 50 euro.
Ik vond het vorig jaar leuk om zo'n pakket te kopen.
Maar ik laat hem dit jaar lekker liggen.

Ik koop er wel een mooie 500 grammer van Royal Fireworks voor.

bridge

Bronzen Member
Ik neem aan dat in het NAC-pakket alleen maar yellow to dark of dark to yellow peonys zitten. of een dark peony with dark pistil, with dark trunk. kan ook heel erg verassend zijn.

Bovenaan