Probleempje?...

TerrorKickbokse

Registered User
Hee freaks,,,

Ik zit met een probleempje,,, dit jaar zit ik helaas met een budget van ong 100 t/m 150 euro ... en ik ben bij m'n vriendin d'r vader die helaas tot mijn spijt geen vuurwerk freak is..... toch wil ik hem wat gaafs laten zien.. Hebben jullie nog goede ideeën om dit tot een goed eind te brengen... Zelf heb ik al aardig wat filmpjes bekeken van cakes enz... om me beter te oriënteren. Ik sta voor alles open legaal/illegaal.

So Guid Me To A Hard And Colourfull 09/20

Alvast bedankt,

Daniël.

TerrorKickbokse

Registered User
Dankje, en ja ik weet dat het alleen besproken mag worden :) heb de regels nog eens goed door gelezen.(A) Of had je het liever anders geformuleerd willen hebben...

Greetz,.

Quadriffis

Registered User
Ik zou zeggen ga eerst kijken welke dealers je in de beurt hebt. Daarna veel filmpjes kijken wat je zelf mooi vind en dan posten en vragen om reacties. Er zijn ook threads zat te vinden met aanraders.

Je kunt ook kijken naar een mooi pakket met een pijlenpakket ofzo er los bij voor dat geld is er nog steeds heel veel keus. En je hebt dan ook nog wel ruimte voor een mooie 500 grammer erbij!

KoenL

Registered User
So Guid Me To A Hard And Colourfull 09/20

Dat is een flinke stap in de tijd man!:laugh:

Als je wil vertellen in welke regio / plaats je woont en in hoeverre je bereid bent om ervoor te rijden dan kunnen we je al beter helpen. Voor je budget is een leuk lijstje op te stellen, maar dat wordt anders als je maar bij 1 importeur terecht kan.

firepower

Registered User
ik zou voor bonfireworks gaan relatief goedkope cake's en super mooi.

en dan zou ik naar harings vuurwerk gaan of naar wierden naar de vuurwerkdiscount.

die heeft de laaste 2 uur dat ze open zijn alles voor de helft van wat er nog is ieder jaar.

gegroet firepower....

Bovenaan