prijzen 2009/2010

Tony

Administrator
Medewerker
De nieuwe prijzen van bepaalde producten hebben wij al vermeld in onze product database. Dat zijn de prijzen die om werden geroepen bij de product demonstratie.

bozem

Registered User
De prijzen die inmiddels bekent zijn bij Lesli, staan er al enige tijd op. Echter is nog neit alles bekent qua prijs. Ik sluit ook niet uit dat sommige prijzen nog zullen veranderen, maar dit zal ook deels gebonden zijn aan de winkels zelf.

hutter

Registered User
ik was altijd een fan van lesli vuurwerk, is kwaliteits spul heb er altijd veel van gekocht.
maar met deze nieuwe prijzen zeg ik adios tegen lesli vuurwerk
gelukkig zijn er genoeg alternatieven, heb al een hoop leuk spul op deze site voorbij zien gaan
dit wou ik toch even kwijt

GMP82

Zilveren Member
ik was altijd een fan van lesli vuurwerk, is kwaliteits spul heb er altijd veel van gekocht.
maar met deze nieuwe prijzen zeg ik adios tegen lesli vuurwerk
gelukkig zijn er genoeg alternatieven, heb al een hoop leuk spul op deze site voorbij zien gaan
dit wou ik toch even kwijt

Wat betreft de oude producten zijn ze wellicht te duur (voor jou) geworden. Ze hebben echter ook een totaal nieuwe budgetlijn erbij die prijs-kwalitatief behoorlijk goed is. Tis dus niet enkel drama :blink1:

michel0911

Registered User
Wat betreft de oude producten zijn ze wellicht te duur (voor jou) geworden. Ze hebben echter ook een totaal nieuwe budgetlijn erbij die prijs-kwalitatief behoorlijk goed is. Tis dus niet enkel drama :blink1:

Dan bedoel je neem ik aan de Pyroshopper lijn ?
Aangezien die produkten een hele mooie prijs hebben en een ruime voldoende voor de uitwerking...Wat mij betreft een van de lijnen die aangeraden mag worden.

Bovenaan