Prettig kerstfeest!

kruitsnuiver

Registered User
jongens iedereen fijne kerstdagen en een GRUWELIJK nieuw jaar;)
de kerstboom van mantronix en mij staat al een tijdje:D:+
me0222lv.jpg

me0211ov.jpg

kruitsnuiver..

flashing

Registered User
Iedereen fijne kerst al hoop ik dat hij snel voorbij is :p vanavond gelukkig lekker werken en iedereen als vast een goe oud en nieuw :w

nitraat4life

Registered User
Titan zei:
Vrolijk kerstfeest iedereen, en een geweldig nieuwjaar.

@ nitraat4life, in welk pakket zitten die? ;) :p :p :w

Prive pakket , was maar 1 exemplaar en die heb ik opgekocht sorry... was de Beautiful Ladies van Santa claus , wel prijzig maar ze zijn het zeker wel waard! geen enkele weigeraar;) en ze hebben geen kort lontje:eek:

@ kruitsnuiver: Welke tuincentrum heb je die versiering vandaan ?:9

Viber

Registered User
Heej mensen, prettige kerstdagen he!! En nog even volhouden he, het is nog maar 6 dagen tot we los mogen]:)

Laterr,

Viber

gantpoplin

Registered User
Ik kan natuurlijk niet achter blijven! Fijne kerstdagen en een gelukkig uiteinde alvast! Nog paar dagen en dan word het weer "zwaar" knallen! Weco, Mermaid, Crown, Pro-line, Bonbridge, Kruiterij, Jorge, Horse brand.. etc... etc... Het gaat weer allemaal de lucht in!:7

En voor de Crew van FPM, jongens jullie hebben dit jaar wederom, na een aantal aanpassingen, een T O P site van gemaakt! Ga zo door, en in 2006 nog meer filmpjes en hot info;)!

Greetings, Gantpoplin]:)

kruitsnuiver zei:
jongens iedereen fijne kerstdagen en een GRUWELIJK nieuw jaar;)
de kerstboom van mantronix en mij staat al een tijdje:D:+
me0222lv.jpg

me0211ov.jpg

kruitsnuiver..

Iedereen fijne feestdagen en een hard knallend 2006 toegewenst. Kan me eigen nog herinneren dat het de millenium wisseling was. Wat gaat de tijd toch hard

@ kruitsnuiver: Zal ik de kaarsjes aansteken:p :p :p

blazuhhh

Registered User
Hey pyro's

Het is weer de tijd van het jaar om weer een aantal kilootjes aan te komen en het met vrienden en familie het lekker op een zuipen te zetten:p

Fijne dagen toegewenst en een voorspoedig 2006

En iedereen voorzichtig met de vingetjes he]:) ;)

kees

Registered User
Ik wens de crew en alle members een veilig, gelukkig maar vooral gezond 2006toe. Neem alle regels omtrent het afsteken van vuurwerk in acht, dan kunnen we in het nieuwe jaar weer samen van deze topsite genieten.:w

Bovenaan