Prepperdeprep!

rodepo

Registered User
a4726f97b22d5d30ead7b4c167570625.jpg

Cat 1fonteintjes project

Laatst bewerkt:

Baron van lunt zu sas

Registered User
Zo, op drie boxen na alles doorgelont, zodra ik op lokatie ben ga ik vier pijlenrekken vullen en mijn waaierproject op drie planken maken (7 waaiers per plank). Voor de bevestiging van de waaiers twijfel ik nog steeds tussen vloertegeltape en componentenlijm/kit. Dus beide meenemen.
Ik heb 30 vuurwerkbrillen verzameld en 6 bigshoppers vol brandhout voor de vuurkorven.
Ik heb de vuurpijlkes in drie groepen gesorteerd; projectpijlen, losse boel, BMFjes.
Schatting is dat het om een 400 schatjes gaat, ik rond altijd naar beneden af.
Mijn residentie moet ik ook nog upgraden met een partytent, heater, verlichting (nee, geen kroonluchters, die hangen in de weg met pijlenschieten). ik zit nu eindelijk effe stil met een pilske en er komt weer vanalles naar boven wat ik ook nog kan preppen.
Eerst maar een Plop of twee.

ferox

Registered User
Zo, op drie boxen na alles doorgelont, zodra ik op lokatie ben ga ik vier pijlenrekken vullen en mijn waaierproject op drie planken maken (7 waaiers per plank). Voor de bevestiging van de waaiers twijfel ik nog steeds tussen vloertegeltape en componentenlijm/kit. Dus beide meenemen.
Ik heb 30 vuurwerkbrillen verzameld en 6 bigshoppers vol brandhout voor de vuurkorven.
Ik heb de vuurpijlkes in drie groepen gesorteerd; projectpijlen, losse boel, BMFjes.
Schatting is dat het om een 400 schatjes gaat, ik rond altijd naar beneden af.
Mijn residentie moet ik ook nog upgraden met een partytent, heater, verlichting (nee, geen kroonluchters, die hangen in de weg met pijlenschieten). ik zit nu eindelijk effe stil met een pilske en er komt weer vanalles naar boven wat ik ook nog kan preppen.
Eerst maar een Plop of twee.

Jij bent wel de opper prepper volgens mij! En volgens mij ook perfectionistisch of niet? Maar dat het bij jouw een goed feest wordt is wel duidelijk! Leuk om te lezen!

rodepo

Registered User
Ik heb eindelijk mn plannen op papier . Alles staat op zijn plek klaar om geplakt en gelont te worden. Morgen verder nu ff slapen. In 48 uur 3 uurtjes slaap wordt je ook niet vrolijk van.

ferox

Registered User
Ik heb eindelijk mn plannen op papier . Alles staat op zijn plek klaar om geplakt en gelont te worden. Morgen verder nu ff slapen. In 48 uur 3 uurtjes slaap wordt je ook niet vrolijk van.

Haha daarvan niet. Maar wat je in die 48 uur hebt gedaan wel denk ik?

Vuurwerk023

Registered User
Alle cakeboxen heb ik zojuist doorgelont, verder het vuurwerk van vorig jaar uit de schuur gehaald en kijken of ik nog leuke projectjes kan maken en evt nog potten erbij kopen voor bij de projecten.

ifeelfine

Registered User
mwmwmww die vrouw van me ook klaag klaag klaag

gaan we morgen ochtend al weg ipv eind van de middag

grmbl doet spullen verzamelen gaan

USRRobiwan

Registered User
Ben ik de enige die projectjes liever buiten in de tuin voorbereid dan binnen in huis? Ik vindt het namelijk nogal gevaarlijk om binnen projectjes te maken. Ik heb vanmiddag van 12:30 tot 17:00 bezig geweest met preppen buiten.

rodepo

Registered User
Ben ik de enige die projectjes liever buiten in de tuin voorbereid dan binnen in huis? Ik vindt het namelijk nogal gevaarlijk om binnen projectjes te maken. Ik heb vanmiddag van 12:30 tot 17:00 bezig geweest met preppen buiten.
Zolang je alleen visco gebruikt, en geen kaarsen brand enz. Is er weinig aan de hand.

Bovenaan