Pownews op bezoek bij GLS

RedBaron

Registered User
Re: Pownes op bezoek bij GLS

De journalistieke waarde van dit onderwerp, en het vorige onderwerp ontgaat mij compleet.. het enigste wat ze doen is dat bedrijf tergen en compleet in de gordijnen jagen voor de kijkcijfertjes. Iets aantonen doen ze ook niet echt.. want er waren al eerdere andere uitzendingen zoals EditieNL die dit aan de kaak gesteld hebben. Maar wel lopen janken als ze worden gearresteerd omwille van het verboden vuurwerk wat ze gekocht hebben. pure platte sensatie TV voor de kijkcijfertjes, niks meer niks minder.

Pancake77

Registered User

en dus? Ik wil het niet bagatelliseren, maar ook platte tv is soms leuk om te zien.

Het gros van de keren heb ik hier ook een afkeer van, maar dit soort getreiter kan ik zo nu en dan wel waarderen.

Shoot me :hehe!:

Yvez

Registered User

Wil je een kusje? :) Dit maakt deze koude dag weer helemaal goed! Op zich heeft pownews wel een punt, als dit al 2 jaar of langer structureel zo gebeurt mag er wel eens gecontroleerd worden. Al blijft dit natuurlijk lastig zonder douane zoals we die vroeger kenden.

Richardus

Registered User

De journalistieke waarde van dit onderwerp, en het vorige onderwerp ontgaat mij compleet.. het enigste wat ze doen is dat bedrijf tergen en compleet in de gordijnen jagen voor de kijkcijfertjes. Iets aantonen doen ze ook niet echt.. want er waren al eerdere andere uitzendingen zoals EditieNL die dit aan de kaak gesteld hebben. Maar wel lopen janken als ze worden gearresteerd omwille van het verboden vuurwerk wat ze gekocht hebben. pure platte sensatie TV voor de kijkcijfertjes, niks meer niks minder.
Ik wou precies hetzelfde zeggen... helemaal gelijk. Ik ben trouwens ook niet bekend met dit programma, maar met zo'n toon en insteek lijkt het me ook weinig meer dan sensatiezucht.

DioR

Registered User

Ik heb het niet zo op powned, maar dit vind ik dus een erg leuk filmpje.
Heb helemaal dubbel gelegen.

"Je bent bang voor me"
"Wil je een kusje?

Hahahaha.

mickeyzegtboem

Registered User
Journalistieke waarde is beperkt, maar de toon is weer hilarisch.
Zeker bedrijven die geen openheid geven, mogen wat mij betreft op de POW news methode aangepakt worden.

Bovenaan