Potten met roze effecten.

mayhem

Registered User
Even een vraagje aan de kenners onder ons.
Ben op zoek naar namen van potten met duidelijk roze effecten.
Niet voor mezelf natuurlijk(wat elke freak zou zeggen:):laugh:....) maar probeer een leuk showtje in elkaar te zetten voor mijn vriendin die totaal verslaafd is aan de kleur roze en haar zo wat meer voor de liefde van vuurwerk te overtuigen....:toung:

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:

Richardus

Registered User
Cyclone van Wolff heeft goed roze, Desert At Night ook redelijk.

en er zijn best veel die een beetje roze hebben: Summa Cum Laude en Immaculate Bursts van Proline, een fiks aantal van Bonfireworks. Maar die hebben niet opvallend veel roze.

Outbreak van Broekhoff

Ik meen me te herinneren dat er bij XXL wat Jorge potten met roze waren. Nu vrijwel niet meer te krijgen, maar mss de moeite waard om even uit te zoeken.

De lucht is hier op dit moment ook gedeeltelijk roze :p

mayhem

Registered User
Alvast bedankt voor de reacties ga deze zeker even nakijken:smile:
Hoop dat er nog meerdere potten te voorschijn komen met het liefst alleen maar roze.....:cheesy:

En de lucht is zeker roze.mmmm gordon avondje??:laugh:

Richardus

Registered User
Alvast bedankt voor de reacties ga deze zeker even nakijken:smile:
Hoop dat er nog meerdere potten te voorschijn komen met het liefst alleen maar roze.....:cheesy:

En de lucht is zeker roze.mmmm gordon avondje??:laugh:
Alleen maar roze is er niet. Het is sowieso vrijwel onmogelijk cakes met één enkele kleur te vinden. We hadden de hoop met de nieuwe kleurencakes van Wolff, maar daar zit weer een overdaad aan crackling doorheen gemikt. Voor zover ik weet is Marijn uniek met hun Groentje, Roodje en Blauwtje (uit m'n hoofd)

Bovenaan