Posts verwijderen

zink901

Registered User
Hoi moderators/administrators,

Waarom is het eigenlijk niet mogelijk om eigen posts te verwijderen. Ik kan me voorstellen als je per ongeluk iets dubbel post of ergens bijvoorbeeld anders over denkt, je het wilt verwijderen. Dus is hier een speciale reden voor ofzo?

Titan

FPM Hangouderen
Naar mijn weten kan je wel gedeeltelijk of zelfs helemaal je post verwijderen, omdat ik dit meer mensen zie doen.
We zullen nog eens de instellingen van het forum doorlopen om te kijken hoe we dit het beste op kunnen lossen.

zink901

Registered User
Delete this Message
To delete this message, check the appropriate option below and then click the 'Delete this Message' button.
Note: deleting this message will result in the deletion of the entire thread because this is the first post in the thread.

Sorry ik heb het al gevonden, maar ik ging er vanuit dat dit (zoals op de meeste forums) als een icoontje in het rijtje van "edit" en "quote" zou staan.

Titan

FPM Hangouderen
Nope het deleten van een post vind je onder de edit knop op dit forum, ook geen rare gedachten want je wilt tenslotte de post aanpassen. ;)

dennis-pyro

Registered User
hmm je kan zelfs een heel topic wat je zelf heb aangemaakt verwijderen
Althans de vorige keer is me dat ook gelukt

Tony

Administrator
Medewerker
dennis-pyro zei:
hmm je kan zelfs een heel topic wat je zelf heb aangemaakt verwijderen
Althans de vorige keer is me dat ook gelukt

Dat kan alleen als je de Thread zelf heb aangemaakt en als het nog steeds de enige posts is ....Zo heb ik dat begrepen.

KruitFreak

Registered User
Mij is niet duidelijk hoe je zo'n thread (waarop nog geen posts zijn gekomen) kunt verwijderen. Volgens mij kun je deze enkel maar editten, heb er zojuist ervaring mee :wacko:

GMP82

Zilveren Member
Als je de edit knop gebruikt, zie je ook een optie: delete post.... en dan kun je evt oko nog reden opgeven.

Tony

Administrator
Medewerker
Bij een post wel maar niet als je zelf een thread bent gestart, dan is de delete knop niet zichtbaar.

Ik zal straks alle opties van de users weer eens nalopen. Kan zijn dat ik dit met een reden heb gedaan die ik niet meer weet haha. :noworry:

KruitFreak

Registered User
Ik zal straks alle opties van de users weer eens nalopen. Kan zijn dat ik dit met een reden heb gedaan die ik niet meer weet haha. :noworry:

Is goed, normaal gesproken kun je met edit ook het zaakje aanpassen maar ik liep te prutsen (ja, moet alles een keer proberen;) vervolgens kon ik er geen poll meer van maken en dacht de thread te kunnen verwijderen maar dat ging niet meer.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik weet het alweer. Ik heb dat uitgeschakeld omdat er mensen zijn die een thread willen deleten nadat ze na een paar posts zien dat het niet waar is wat ze hebben geschreven en dan gooien ze ineens de hele thread weg.

Zonde van de tijd en andere reacties, daarom zal ik hem zo instellen dat je hem SOFT kan deleten waarna wij altijd kunnen controleren of het goed is dat je hem weg gooit en wij hem daarna hard verwijderen.

KruitFreak

Registered User
Dat lijkt me inderdaad de beste oplossing.
Ik neem aan dat we daarbij ook de reden van verwijdering kunnen opgeven zodat jullie het goed kunnen beoordelen.

Tony

Administrator
Medewerker
Dit zou nu opgelost moeten zijn!
Ik heb ook gelijk de quota van de PM berichten opgeschroefd naar een maximaal van 100 stuks.

Bovenaan