De poster van Fallas 2014 is bekend gemaakt
vonk FPM Moderator Medewerker 29 oktober 2013 #2 Mmmm sorry, maar wat een saai ding zeg. Vind dit echt de minste in jaren.
Dim Product Beheer Medewerker 29 oktober 2013 #5 Hij spreekt niet echt aan idd! Wel leuk die "skyline" van Valencia! Met de Erasmusbrug in het midden.
Hij spreekt niet echt aan idd! Wel leuk die "skyline" van Valencia! Met de Erasmusbrug in het midden.
The Cigarman Moderator Medewerker 29 oktober 2013 #6 Wat een fantasieloos geval zeg. Mooi wit is wel lelijk.
Tony Administrator Medewerker 30 oktober 2013 #7 Ik vind hem eigenlijk heel erg strak. De vlammen waar alles om draait en aan de onderkant van de vlammen zie je de stad Valencia. Netjes!
Ik vind hem eigenlijk heel erg strak. De vlammen waar alles om draait en aan de onderkant van de vlammen zie je de stad Valencia. Netjes!
GMP82 Zilveren Member 30 oktober 2013 #8 Mja, strak, minimalistisch, eenvoudig.. het beeld fallas wel uit en dat is de bedoeling van de poster. Tis een kwestie van smaak. Lelijk vind ik em niet, maar heb betere langs zien komen.
Mja, strak, minimalistisch, eenvoudig.. het beeld fallas wel uit en dat is de bedoeling van de poster. Tis een kwestie van smaak. Lelijk vind ik em niet, maar heb betere langs zien komen.