Poll stemmen

MrXtremeFireworks

Registered User
Toevallig al eerder deze poll ingevuld, maar ik zie dat ik hem gewoon nog een keer in kan vullen. Ben benieuwd hoeveel vuurwerkhaters deze poll ook meerdere keren hebben ingevuld...

GMP82

Zilveren Member
Tja, het blijft een soort rare competitie.. vorig jaar ook al zoveel polls langs zien komen. Zowel uit pro als antikamp.

Feit blijft dat zulke polls geen moer zeggen, zolang ze niet objectief onderzocht worden. Maar wat is tegenwoordig nog objectief.

Zelfs als je al een representatieve selectie uit de bevolking zou raadplegen, dan nog ben je afhankelijk van de vraagstelling en - belangrijker - afhankelijk van de kennis en vooringenomenheid van de respondent.

Dat maakt nagenoeg elke online poll bij voorbaat volslagen onbruikbaar.

Dennis010

Registered User
Tja, het blijft een soort rare competitie.. vorig jaar ook al zoveel polls langs zien komen. Zowel uit pro als antikamp.

Feit blijft dat zulke polls geen moer zeggen, zolang ze niet objectief onderzocht worden. Maar wat is tegenwoordig nog objectief.

Zelfs als je al een representatieve selectie uit de bevolking zou raadplegen, dan nog ben je afhankelijk van de vraagstelling en - belangrijker - afhankelijk van de kennis en vooringenomenheid van de respondent.

Dat maakt nagenoeg elke online poll bij voorbaat volslagen onbruikbaar.

Ik zie het meer als sport. Al is het alleen maar om de starter dwars te zitten.

Bovenaan