Poll AD: Moet Rotterdam vuurwerkvrij worden?

Moontan

Moderator
Medewerker
Het gezeik gaat weer beginnen. En de heren en dames journalisten doen er weer een schepje bovenop.
Want wie (behalve de liefhebbers) denkt er nu al aan vuurwerk?

(hetzelfde speelt zich ook af bij de Sinterklaas traditie)

adgertic

Registered User

Duidelijk verhaal. Het enige wat dus moet gebeuren is de gebiedscommissies overtuigen dat er binnen dat gebied geen behoefte is aan een verbod en dan kan de gebiedscommisie gewoon de volledige deelgemeente als vuurwerkblije zone opgeven. Ik zal de vergaderingen van de gebiedscommisie alhier ineens met grote belangstelling gaan volgen en waar ik kan mijn mening richting de gebiedscommisie duidelijk maken. Stelletje lijpo's daar op het stadhuis.
"Vorig jaar is een jongen een stuk van zijn schedel kwijtgeraakt door een stuk van een parkeerautomaat dat tegen zijn hoofd kwam"..... het feit dat dit met legaal vuurwerk niet voor elkaar te krijgen is laten we maar even buiten beschouwing.... gatverdamme wat is de stad veranderd in een ongelofelijke mietige "schaf alles af wat leuk is" stad..... geen danceparade, geen fatsoenlijke festivals, geen Formule1dagen.... het is een wonder dat het kanon bij de start van de marathon nog mag.....

Laatst bewerkt:

speedfighter5

Registered User
2:10 afschaffen die parkeer automaten ze kosten de samenleving dagelijks ongelooflijk veel geld
wat veel beter besteed kan worden. En dan heb je ook nog eens de kans dat je er gewond door raakt.

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
Het gezeik gaat weer beginnen. En de heren en dames journalisten doen er weer een schepje bovenop.
Want wie (behalve de liefhebbers) denkt er nu al aan vuurwerk?

(hetzelfde speelt zich ook af bij de Sinterklaas traditie)

alles moet kapot.

-sinterklaas is racisme
-kerst is religieuze waanzin
-oudjaar is levensgevaarlijk

pasen,pinksteren en hemelvaart is uiteraard ook al langer mikpunt van spot.
koningsdag is maar poppenkast dus ook maar stoppen

je mag straks blij zijn als je uberhaupt een vrije dag hebt.
5 mei was vroeger gewoon een vrije dag(ik weet niet anders dan dat), sinds aantal jaar is dat ook alleen maar 1 keer per 5 jaar..

ik klink nu wel heel negatief maar ik ben ook een realist.

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
alles moet kapot.

-sinterklaas is racisme
-kerst is religieuze waanzin
-oudjaar is levensgevaarlijk

pasen,pinksteren en hemelvaart is uiteraard ook al langer mikpunt van spot.
koningsdag is maar poppenkast dus ook maar stoppen

je mag straks blij zijn als je uberhaupt een vrije dag hebt.
5 mei was vroeger gewoon een vrije dag(ik weet niet anders dan dat), sinds aantal jaar is dat ook alleen maar 1 keer per 5 jaar..

ik klink nu wel heel negatief maar ik ben ook een realist.

T probleem is dat NIEMAND de ballen heeft in dit land ze een halt toe te roepen. Iedereen heeft n grote bek! Maar niemand doet er wat tegen!

adgertic

Registered User
Zojuist even gekeken.... de gebiedscommisie alhier heeft iedere maand vergadering. Aanstaande maandag ga ik eens mn gezicht laten zien om te luisteren naar de besluitvorming over de vuurwerlvrije zones dit jaar.... dan kunnen we meteen een statement voor 2019 maken. Ik zal mn best doen om duidelijk te maken dat de gemeente er een potje van maakt qua nadenken op dit gebied.

AWG

Registered User
T probleem is dat NIEMAND de ballen heeft in dit land ze een halt toe te roepen. Iedereen heeft n grote bek! Maar niemand doet er wat tegen!

de mensen die er wat tegen deden op de A7 staan nu voor de rechter...

worden straks als een voorbeeld gesteld voor het hele land...

we leven al in een moderne dictatuur maar mensen hebben het nog supergoed en dus kabbelt het rustig verder tot ze op een dag wakker worden en blijkt dat ze alles verkwanselt hebben wat hun grootouders hebben opgebouwd na de oorlog...

wij mogen praten wat we willen ze draaien toch hun eigen zin door.

Dennis010

Registered User
Ik weet wel iets anders waar ze Rotterdam vrij van zouden moeten maken. Ik weet ook zeker dat het er dan beter op wordt....

Bovenaan