Politie vindt 90.000 kilo vuurwerk

remio

Registered User
nou dit is niet alleen liefhebberij hoor haha, zoveel kilo's gaan tonnen aan zwart geld in om. tuurlijk ook een deel liefhebberij daarmee, maar in deze grote zit geld hoog.

weer een lijn naar de donder, alles word gepakt, de blauwe vrienden zijn goed bezig:amuse:

Beekje

Registered User
nou dit is niet alleen liefhebberij hoor haha, zoveel kilo's gaan tonnen aan zwart geld in om. tuurlijk ook een deel liefhebberij daarmee, maar in deze grote zit geld hoog.

weer een lijn naar de donder, alles word gepakt, de blauwe vrienden zijn goed bezig:amuse:

Dat ontken ik ook niet, maar het is voor deze persoon toch echt wel de "ALLES ULTIEME KICK" om door te willen blijven gaan. Dus centen, adrenaline, hebzucht etc.

En het zal geweldig mooi vuurwerk geweest zijn, maar laten we weer even stil staan bij hetgeen als het weer in verkeerde handen terrecht was gekomen?

Sweet Laker

Registered User
Och, het is in mijn ogen heel simpel. Hij deed iets dat volgens de Nederlands wetgeving niet mag. Is aan de ene kant te bewonderen, aan de andere kant is het niet vreemd dat men een keer tegen de lamp aan loopt.

Risico van de liefhebberij, als je geen gezeik wil hebben met de blauwe vrienden hou je het bij legaal spul. En anders weet je dat je vroeg of laat gepakt gaat worden. Zeker op deze grote schaal,...

jetztgehtslos

Registered
Dan kan je naast grof verdienende crimineel misschien nog steeds een liefhebber zijn. Ik denk zeker dat dit een kick moet hebben opgeleverd. Kwestie van ernstig uit de hand gelopen hobby waar een zakcentje mee te verdienen viel ofzo.

Bovenaan