Politie stuit op 260 dozen vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
AMSTERDAM - In een leegstaande woning aan de Schuttersweg in Amsterdam-Noord heeft de politie donderdagavond 260 dozen vuurwerk aangetroffen. In 250 dozen zaten Chinese rollen. De inhoud van de andere tien dozen was donderdag nog onbekend.

More...

koen0s

Registered User
Als de presentator zegt: Het is nog niet bekend wat er in de andere dozen zat, krijg je naar mijn idee toch overduidelijk een siervuurwerkpakket in beeld te zien. In ieder geval heeft de politie wat te doen oudjaarsavond(win)

michel0911

Registered User
ik vraag me af wat ze met dat in beslag genomen vuurwerk gaan doen ....

iedereen zegt altijd dat het word vernietigd....maar ik betwijfel dat eigenlijk aangezien het een grote vangst is .....

Patrick

Registered User
er staan gewoon hele pallets in die woning.. (eek) Kan me die frustratie van die buren wel voorstellen, je zal er nietsvermoedend maar naast wonen.

Laatst bewerkt door een moderator:

koen0s

Registered User
3000sh hindo 50 000 rollen en wat kindermeter pakketjes, meer zag ik niet op de video in a'dam noord...

Hoe denk jij dat de gevolgen hiervan zijn dan als het in brand vliegt? Het is niet even "de deksel op de pan doen". Het gaat hier om een behoorlijke hoeveelheid, ben benieuwd hoe jij de gevolgen denkt te zien(con)

P

poziloc

Guest
Koenos kap eens met antwoorden te geven die allang neergezet zijn, die jij in een andere zinsopbouw plaatst!!

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
tja sorry maar ik vind dit veel te ver ook gaan,

jammer van het vuurwerk maar, 9200 kilo of 260dozen illegaal vuurwerk , its just to much.(con)

kijk een ieder moet voor zichzelf maar uitmaken dat hij illegaal of legaal of allebei wil. maar dat zijn dan nog redelijke hoeveelheden,
9200 kilo is dat bij lange na niet meer. 260 dozen(wat die ook mogen wegen) ook niet.
ik weet heus wel dat het voor handel is bestemt, maar ik ben blij dat ze dat spul gepakt hebben.
het ontploft net zo hard of het nu voor de handel is of voor eigen gebruik.

en diegene die ze hiervoor op zouden moeten pakken die zou een flinke straf moeten krijgen voor zijn onverstand en onverschilligheid jegens zijn medemens.

dit is dan in belgie misschien wel makkelijk te kopen en het zal daar vast wel consumentenvuurwerk of feestvuurwerk of whatever heten, maar het is totaal ander spul dan wat wij hier kunnen kopen, en daar moeten al hele bunkers voor verplicht zijn.(wat overigens zeer overdreven is maargoed het gaat om de vergelijking).

ik ga deze keer maar niet zeggen dat de politie nu eens de echte boeven moet gaan pakken, want zo iemand is voor mij net zo goed een crimineel.

DareDevil

Registered User
ben het met AWG eens, die mensen vragen er niet om en wonen er wel naast, de eigenaar van het vuurwerk heeft er geen bedje naast staan maar zit vast ergens veilig waar hem/haar niks kan overkomen. Dit is gewoon onverantwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan