Politie soepel met Duits vuurwerk

limewire

Registered User
politie soepel met duitsvuurwerk. wat een bull shit zeg. ook dit is ilegaal in nederland. geen beschrijving niks in t nederlands. zijn ze nu zo moe van alles te pakken krijgen wat uit belgie komt en omstreken.

Mats

Registered User
Heb per ongeluk op de thanks knop gedruk, moest de quote knop zijn.

Eindelijk eens een fijn bericht over het invoeren van in mijn ogen gewoon veilig consumentenvuurwerk met niet meer kruit inhoud als wat we hier in Nederland hebben, en dan zeik jij dit af?

Denk dat heel veel vuurwerkliefhebbers, waaronder ik hier heel blij mee zijn.
Mooi inkopen doen in duitsland, als ze de mensen zouden pakken zou dat puur om economische redenen zijn niet om de veiligheid, want Duits vuurwerk vind ik zelf veiliger als Nederlands spul, mede door de uitklapbare voetstukken onder ieder blokje.

Red Eagle

Registered User
Heb per ongeluk op de thanks knop gedruk, moest de quote knop zijn.

Eindelijk eens een fijn bericht over het invoeren van in mijn ogen gewoon veilig consumentenvuurwerk met niet meer kruit inhoud als wat we hier in Nederland hebben, en dan zeik jij dit af?

Denk dat heel veel vuurwerkliefhebbers, waaronder ik hier heel blij mee zijn.
Mooi inkopen doen in duitsland, als ze de mensen zouden pakken zou dat puur om economische redenen zijn niet om de veiligheid, want Duits vuurwerk vind ik zelf veiliger als Nederlands spul, mede door de uitklapbare voetstukken onder ieder blokje.

Ben het helemaal met je eens hopelijk komt hier in 2010 verandering in:bigsmile:Zodat het gewoon over de grens meegenomen mag worden.
Volgens mij heb ik je vanmorgen nog gesproken in de lidl maar ik kan me vergisssen:wondering:
Ze verkopen in duitsland in ieder geval geen lucht ok de cakes ogen wat kleiner maar de uitwerking is vele malen beter.

thunderflash

Registered User
Hier in Twente word het gewoon gedoogd als je wat spullen voor jezelf meeneemt de grens over geen enkel probleem en een goeie zaak vind ik,we willen tenslotte 1 Europa zijn niet dan :smile:

zone

Registered User
Volgend jaar afspreken in Baarle,en dan met 400 man de grens over?
Want dan mag het,beetje raar als ze minder dan een maand geleden rugzakjes staan te controleren in Baarle.

Laatst bewerkt:

Z@P

Registered User
Volgen jaar afspreken in Baarle,en dan met 400 man de grens over?
Want dan mag het,beetje raar als ze minder dan een maand geleden rugzakjes staan te controleren in Baarle.

mee eens, in Baarle wordt je opgejaagd als een stuk vee door de politie. En dan hier doen ze een oogje dicht????? In duitsland verkopen ze toch ook bommen en granaten waar je hele huizenblokken mee wegvaagd??? :bigsmile::blink1::blink1::sick:

Bovenaan