Politie: 'Levensgevaarlijke lawinepijlen in omloop'

Tony

Administrator
Medewerker
Ze worden vanuit het buitenland altijd geleverd zonder stok als ik me niet vergis..
Ik snap de commotie eigenlijk, omdat het al jaren zo gaat, alleen ze hebben nu toevallig één of meerdere vansten gedaan van pijlen zonder stokken...

Maar goed, feit is dat ze iedereen weer bang hebben gemaakt met verdraaide waarheden.

Het zijn toch geen verdraaide waarheden!?
Ze worden toch zonder stok geleverd en dat vraagt toch om problemen.
Niet iedereen is toch zo verstandig om deze website te bezoeken en te volgen en weten niet eens wat ze in handen hebben. Nog steeds vind ik het geen raar, vreemd of verdraaid bericht.

Het is zoals het is mensen. En daarbij, wij moeten als burgen het hele wetboek uit ons hoofd weten en ik ben benieuwd hoeveel NLer's er daadwerkelijk iets van weten. Hetzelfde geldt voor de agenten. Je kan niet verwachten dat ze het alleen maar over vuurwerk hebben en er alles van weten, er zijn 10.000 andere dingen waar ze het hele jaar mee opgescheept worden en vuurwerk word pas de laatste 2 maanden belangrijk.

Dus als de Chef zegt dat Piet de B even een bericht naar buiten moet gooien over knalpijlen zonder stok dan heeft hij dat maar gewoon te doen en in dit geval hebben ze dat gewoon goed gedaan.

Bovenaan