Poisonous spid. BVD vs WECO

Wizz

Registered User
Dag leute!

Ik zat zo ns te fantaseren en zag twee filmpjes van de giftige spinnen van broekhoff en vervolgens weco, nu viel het mij op dat ze wel erg op elkaar lijken! En niet alleen kwa uitwerking, maar ook kwa kaliber (beiden 40mm) en dat de broekhoff in 104sh (afwijkend!) wprdt geleverd en de weco in 52sh (de helft van 104).

Kan iemand hierover uitsluitsel geven, want mij lijkt het dat ze uit dezelfde fabriek komen... :smile1:

mickeyzegtboem

Registered User
Ik heb me deze vraag ook al bij wat andere stukjes, zowel legaal als illegaal vuurwerk afgevraagd, en ik denk dat er met het nodige fotomateriaal wel achter te komen is.

op de omdoos van de blokken staan codes, onder andere van de importeur en fabrikant van de blokken, als we deze hebben hebben we zo het antwoord...

dus als iemand fotomateriaal van deze codes heeft heel graag....

ook andere artikelen die op het "verdachtenlijstje staan" wil ik wel eens horen, ben benieuwd of meerdere mensen overaankomsten tussen bepaalde blokken zien.....:nuts:

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
De Lila Magnolia van Weco en GBV.

Ik heb de Lila Mognolia van Weco ooit in een catalogus zien staan van Weco.
En de cake was precies het hetzelfde, als de Lila Magnolia van Van GBV.
Die ik ooit in me bezit heb gehad.

Volgens mij is de Lila Magnolia, door GBV vervangen door de Coconut Magnolia, van Pro-Line.
De Lila Magnolia van Weco, daarvan weet ik niet, of ie nog in het arsortiment zit van Weco.

Ollie

Registered User
GBV heeft veel dezelfde producten als weco:

bijvoorbeeld:

festival nights = mixed emotions
batlle cry = quatro stagione

Bovenaan