Pohang Int'l Fireworks Festival 2010

gietjo

Registered User
Re: Pohang Int'l Fireworks Festival - Tamaya Japan

zoek het woord op 3:41.POHANG, denk ik. heel gaaf!!!voorafgaand een top gezicht met crackling haar!!!

Laatst bewerkt:

Vavoom

Registered User

Heel mooi! Het nummer Wonderful World van Louis Armstrong is prachtig uitgebeeld op de inhoud van het nummer. Zelfs de huilende baby's op 04:43 worden uitgebeeld.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker

Er zitten hele leuke stukken in de show. En wat vavoom al zegt, het nummer "what a wonderfull world" is heel goed gedaan en wat een super effect (het mannen gezicht met crackling haar) zo iets heb ik nog niet eerder gezien!

Top van Tamaya

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

green, red and blue als Louis Armstrong het zingt. Fabelhaft!
Hele sterke show! Waanzinnige bommen ook. Niet groot en protserig (behalve de finale natuurlijk), maar juist verfijnd zodat je woorden kunt maken in de lucht. (3 X Pohang)

bridge

Bronzen Member

Ik wil ook crackling haar! Ik ga toch naar de kapper vandaag dus ik zal het eens vragen.

PyroPlop32

Registered User
Apogee heeft hier ook geschoten zie ik:

En weer niet indrukwekkend zoals bijna alle shows de laatste jaren, ik was fan van Apogee een aantal jaren terug maar sinds berlijn
( daar waren ze een van de slechtsten ) heb ik amper meer een echt goede show van ze gezien zoals vroeger, bijv toen ze de nuit de feu wonnen. word tijd dat ze weer gaan schieten zoals ze een aantal jaren geleden deden.

Bovenaan