Ik was eigenlijk van plan om lekker blokken te gaan stoken met wat Riakeo en Magnum, maar raakte gaande het jaar wel erg onder de indruk van de "kleinere compound" lijn van Iskra. En me het idee bekroop dat die wel is heel leuk konden zijn om per 2 weg te schieten.
Dus op jacht gegaan naar een winkel die ze me allemaal wilde leveren voor de schappelijke prijzen en zo bij Chico's uit gekomen, die ook met veel plezier nog wilde bestellen, wat ze niet in het assortiment hadden zitten.
Albert hadden ze ook voor goede prijzen beschikbaar, dus de wens om daar is wat van weg te stoken ook in vervulling laten gaan.
Maar te gelijk bekroop me het gevoel dat ik eigenlijk wel wat meer wilde genieten van het vuurwerk, want het kon toch echt zo maar is het laatste jaar zijn.
En tussen de blokken staan is geweldig, maar je ziet er ook minder van.
Daarom nog maar wat draadloze techniek aangeschaft. Om dan maar gelijk door te pakken, en er dan toch ook nog maar meteen een show van te maken.
Dan heb ik het ook gelijk in huis mochten ze met een gunstig verenigingsregeling op de proppen komen.
Er dan toch ook maar wat extra budget tegen aangegooid. Want het idee begon steeds verder te rollen, en het kon de laatste zijn..
Dus een slotakkoord kon ook nog aangeschaft worden. En kreeg er zo waar nog wat sponsoring bij, dus dat mocht ook nog een stukje dikker.
Al met al een erg leuk, compact showtje van kunnen maken waarbij het vooral om de waardering van de mooie producten ging i.p.v. zo veel mogelijk tegelijkertijd.
Iskra - Zaplon
Funke - Neon Knights 1
Argento - Eisblume
Iskra - Razic (2x)
Iskra - Untamed Warrior (2x)
Albert - King of Bling
Albert - Candy Mountain
Albert - Push it to the Limit
Argento - Harpyie (2x)
Iskra - Szakal (2x)
El Gato - Terremoto 10s (2x)
El Gato - Terremoto 1s (4x)
Daar problemen met de camera apparatuur mis je de start met:
2x Argento - Volta Multicolor
Zit er een heel klein knipje in en is de kwaliteit blijven hangen op 1080p.
Ook blijven staan door ontstekers die niet lekker meer zaten na transport

iets met ervaring

:
Argento - Veronica
Argento - Ultramarin
Welke beide wel ongelooflijk mooie cakes zijn. Vooral dat blauw van de Ultramarin is waanzinnig mooi.
Er zit een stukje intro aan vooraf, mocht je daar geen zin in hebben, dan begint
hier de show.
Verder chaptering to gevoegd en deze staat ook in de beschrijving mocht je nog is een blok of beeld willen terug zien