Archief Pittig gekruit

FPM ProductBOT

Registered User
132_Lesli_pittig_gekruit_09_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Pittig gekruit[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]132[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 3,99[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]15 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]3 kruitvaatjes op een rij zorgen voor een pittig potje vuurwerk!
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

ZeBoxx

Registered User
even een oud topic oprakelen...

Ik vroeg me al af wat in hemelsnaam het effect van deze dingen zou moeten zijn - staat nergens een beschrijving.

Het zou wel leuk zijn als ook van deze kleinere producten, naast de grote potten, videos zouden worden geschoten. Nu begrijp ik wel dat Lesli in principe hun eigen video's beheren, maar die hebben van dit spul ook geen video's in de lijsten :)

Bovenaan