Pisa

Tony

Administrator
Medewerker
Dynasty_Pisa_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Pisa[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]888[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 15,-[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]12[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Deze pot begint met een fontein met 2 effecten, Silverplum en Silverblink,gevolgd door een aantal shots in de volgende effecten.
Lemmon Peony with Crackling pistil
Purple and Green blink bouqet
Ren and Silver Blink bouqet

[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Laatst bewerkt door een moderator:

jopyro

Registered User
Re: [Dynasty] Pisa

De link naar het filmpje doet het bij mij niet. Verder echt top dat jullie hier zelfs tot diep in de nacht aan bezig zijn!

GMP82

Zilveren Member

Je kan duidelijk merken dat deze van dichterbij (of in ieder geval ingezoomd) is gefilmd. Neemt niet weg dat de effecten overweldigend zijn :))
Leuke pot, voor een zeer schappelijke prijs. De man met de kleinere beurs wordt niet vergeten en zo hoort het :w

paddestoel

Registered User

Naja...zit te kijken en ik vindt stiekem alles leuk van de Dynasty collectie. Dan heb ik het natuurlijk wel tav de prijs/kwaliteitverhouding. Ben toch bang dat ik het grootste Dynasty-pakket ga aanschaffen.....

Firespree

Registered User

Ik heb deze gister op de demo in Arnhem gezien en ik moet zeggen dat die in het echt er ook echt goed utiziet vooral de grootte van het boeket is erg goed!!!
Knalt af en toe wel wat laag maar op zich hoog genoeg...
(radar)

Bovenaan