Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Pirotecnia Ricardo Caballer - Nit del Foc Fallas 2013
Weer een dijk van een show maar vind toch dat veel elementen gekopieerd zijn uit voorgaande jaren. Erg jammer de finale bijvoorbeeld is echt precies hetzelfde. Ik vind toch dat Valenciana met een kleiner budget een veel originelere show heeft geschoten.
Het enige wat mij opviel die ongelooflijke iritante klootzakken op de achtergrond met hun dronken Spaanse smoel de boel lopen te verzieken voor de filmer want dat is duidelijk te horen in wat ze zeggen. Puta imagenes bijv.
ze zijn niet enthousiast en blij hoor maar willen zieken. Hijos de putas.
Fijne show, misschien niet heel vernieuwend maar gewoon erg strak geschoten met mooie thema's. En een shitload aan bommen wat er de lucht ingaat. Zoals het hoort bij een Nit del Foc.
wat wel opvalt dat de girandolas van ricasa de laatste jaren echt matig zijn en echt laag blijven, erg zonde
ik herinner me van een paar jaar terug dat ze veel meer trappen hadden en een stuk hoger gingen.
wat wel opvalt dat de girandolas van ricasa de laatste jaren echt matig zijn en echt laag blijven, erg zonde
ik herinner me van een paar jaar terug dat ze veel meer trappen hadden en een stuk hoger gingen.
tsjonge wat een kritiek, ik vond het weer geweldig hoor en wat een finale. grooots ik heb genoten
dank voor de mooie beelden en complimenten voor filmer. moeilijk om met al die schreeuwers op
achtergrond zulke mooie beelden te schieten groots hoor
De film van Kries laat goed zien wat een lekkere ramshow dit was van Ricasa. De grote kalibers heb ik in deze show echt niet gemist. Heel klein puntje van kritiek heb ik dan wel. Het tweede kraakthema vond ik erg matig beginnen met een "niet des Ricasa's" lege lucht tussen de blokken en bommen. Gelukkig maakte de finale alles weer goed.