Pirotecnia Ricardo Caballer - 21/08/2010 Piromusical

Fire freek

Registered User
Bij de eerste twee nummers was mijn reactie nog maar wat lauwtjes. Ik snapte de laaiende reacties hieronder niet echt, vond de kleuren niet echt mooi, maar daarna.... Wat een prachtige pyromusical was het voor de rest. (bijna) Perfect op muziek geschoten mooie combinaties en hele originele vindingen. Vanaf het nummer Yellow van Coldplay was het voor mij echt perfect tot aan het eind:lub:

Yvez

Registered User
Ik vond het stuk vanaf vivaldi tof, 2e filmpje. Normaal ben ik van de grootte calibers maar als ik dit zie en hoor...kunst! en er werd echt niet extreem veel en groot geschoten.

Yvez

Registered User
Voor de barbaren die vivaldi niet kennen :) vanaf minuut 3 ongeveer.

edit: 2e filmpje

Laatst bewerkt:

shinji

Moderator
Medewerker
Voor mij is een goede pyromusical, als er 'gespeeld' wordt met muziek. Ricasa laat hier zien hoe dat in z'n werk gaat. Ik ben het helemaal eens met Fire Freek dat het pas echt begint met Coldplay, maar dan is alles wat er vanaf dat moment te zien en te horen is van buitengewoon grote klasse.

shadow13

Registered User
Heerlijk om te zien.Het is een hele beste pyromusical.Mooie produkten en erg goed geschoten.Ik ben het met de anderen eens dat het begin wat flauwtjes lijkt en dat hij vanaf Coldplay helemaal losgaat.

Tony

Administrator
Medewerker
Dit is geschoten op het festival van San Sabastian. Ricasa schiet daar de laatste jaren de afsluiting van het festival.
De andere shows tijdens dit festival zijn zonder muziek.

Bovenaan