28 maart 2025 #1 stefantvs Administrator Medewerker ¡importante! nueva ubicación entre la rotonda d'Andrés Piles i l'avinguda Joan Fuster.
28 maart 2025 #2 V VvanVuurwerk Registered User Zie ik dat nu goed dat ze om 5 uur in de ochtend een mascleta nocturna en op een andere dag ook om 5 uur een castillo schieten ?!
Zie ik dat nu goed dat ze om 5 uur in de ochtend een mascleta nocturna en op een andere dag ook om 5 uur een castillo schieten ?!
28 maart 2025 #3 Plum Bloom Registered User VvanVuurwerk zei: Zie ik dat nu goed dat ze om 5 uur in de ochtend een mascleta nocturna en op een andere dag ook om 5 uur een castillo schieten ?! Klik om te vergroten... Verdomd, staat er echt. Scherp gezien.
VvanVuurwerk zei: Zie ik dat nu goed dat ze om 5 uur in de ochtend een mascleta nocturna en op een andere dag ook om 5 uur een castillo schieten ?! Klik om te vergroten... Verdomd, staat er echt. Scherp gezien.
28 maart 2025 #4 Schuim Moderator Medewerker En op 4 mei ook een Castillo rond die tijd? Dan heb je wel echt bazen tijden zeg! Voor de echte liefhebbers! @stefantvs waar heb je de afbeeldingen van, ik heb de eerste met de data en tijden gevonden en er een link van kunnen maken naar een grotere variant.
En op 4 mei ook een Castillo rond die tijd? Dan heb je wel echt bazen tijden zeg! Voor de echte liefhebbers! @stefantvs waar heb je de afbeeldingen van, ik heb de eerste met de data en tijden gevonden en er een link van kunnen maken naar een grotere variant.