Nieuw 2024 Pirates of the Caribbean

The Cigarman

Moderator
Medewerker
3666.png

Meer informatie over de Pirates of the Caribbean:

Importeur:
GBV-Weco
Collectie: Pangu Fireworks
Artikelnummer: 3666
Advies verkoopprijs: € 119,00
Voorverkoop prijs: € 109,00
Online prijs: € 99,00
Netto kruitgewicht: 1307,5 gr.
Aantal schoten: 100
Kaliber: 25 mm
Tijdsduur:
Schietrichting:
I-shape
Bruto gewicht: 8,00 kg
Karton eenheid: 1/1
Effect beschrijving:

Laatst bewerkt:

Knettermans

Bronzen Member
Na de teleurstellende kwaliteit van meerdere Pangu en andere GBV producten afgelopen jaar laat ik het voorlopig maar even links liggen. Ik laat me niet overtuigen door een Chinees sample filmpje.

joszie

Zilveren Member
Qua tempo gaat ie op het filmpje lekker.
Dat viel gisteren op de demo dus heel erg tegen. Erg trage bak, miste een goede waardige finale.

Maar verder wel een kwaliteits bak. Ouderwets pangu. Knalde echt hard met felle flits. Boeketgrootte was zeer goed. Mooie heldere kleuren.

firewire

Registered User
Dat viel gisteren op de demo dus heel erg tegen. Erg trage bak, miste een goede waardige finale.

Maar verder wel een kwaliteits bak. Ouderwets pangu. Knalde echt hard met felle flits. Boeketgrootte was zeer goed. Mooie heldere kleuren.
Wij vonden/vinden dat ‘trage’ geheel op zijn plaats en allerminst storend gezien de gekozen effecten daarvoor en het matcht goed met de salvo’s erna en ook een ‘waardige’ finale misten we helemaal niet.
Bij het laatste finale schot klonk overal
‘uit de monden van de doelgroep’ WAUWWW!

Over smaak valt te twisten maar dit was bij het overgrote deel vh publiek dé beste prijs/kwaliteit Topper van de demo.👌🏼

Steef-Kaboom

Registered User
Wij vonden/vinden dat ‘trage’ geheel op zijn plaats en allerminst storend gezien de gekozen effecten daarvoor en het matcht goed met de salvo’s erna en ook een ‘waardige’ finale misten we helemaal niet.

Over smaak valt te twisten maar dit was bij het overgrote deel vh publiek dé beste prijs/kwaliteit Topper van de demo.👌🏼
Vond ik ook, topbak.

joszie

Zilveren Member

Ik heb geen idee wie 'we' is, maar mooi om te horen hoe jij/jullie hem beleeft hebt/hebben. En zo heeft iedereen een eigen mening en kan iedereen zijn/haar eigen keuze maken om iets wel of niet aan te schaffen.

Bovenaan