Pirat en Pirat Special

Schuim

Moderator
Medewerker
dr was vanochtend iemand die in deze thread info vroeg over de prijs van de pirat mini, maar deze is nu weg, vandaar die vaag overkomende info..

uwe schuim :w

P

poziloc

Guest
Schuim zei:
dr was vanochtend iemand die in deze thread info vroeg over de prijs van de pirat mini, maar deze is nu weg, vandaar die vaag overkomende info..

ja is verwijderd,plus zijn andere in chat taal geplaatste berichten

Schuim

Moderator
Medewerker
niet meer dan begrijpelijk, maar houd er wel reking mee dat dat nog maar een kereltje was van 13jr. (wat moet dat nu al op zoon forum als dit dan)
heb een broertje van die leeftijd dus kon er aardig doorheen lezen.

hoop dat die wat heeft aan de info.
daar is het forum tenslotte ook voor bedoeld dus..

greedings,

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik ben vandaag even naar Alpeco geweest, en heb daar ff een lading strijkers gehaald.

De pirat special zijn niks minder dan lekker, en alle 10 die ik vanaaf heb afgestoken en hadden een goede vertraging (tussen de 3 en 5 sec.)
De knal is ook zeker lekker te noemen voor een stijker en de flits ook goed te zien in de omgeving.
Mn pa werd net nog wakker van de knal, dat terwijl ik de strijker 500 meter verder afstak aan de andere kant van het huis, in een woonwijk ]:) .
(Nog mijn excuus aan de andere mensen die er wakker van zijn geworden, kon het niet laten om er nog 1tje af te steken :+ )
Ze zitten netjes verpakt met de strijkkopjes tegen een matje aan, zodat deze niet kunnen beschadigen.

De pirat's die ik heb afgestoken, 20 stuks, bevielen me ook zeker, weer een lekker knalletje zo als ik ze de laatste jaren ken.
vertraging ook mooi tussen de 6 en 8 sec.
Hier valt gewoon weinig over te zeggen,gewoon simpelweg nog steeds zo als ik ze ken van de laatste jaren.

pirat mini,
60 stuks afgestoken
Deze strijker(tje)s bevallen me nog net zo als eerder, alleen heb ik er wel een aantal met een kapote stijkkop, wat natuurlijk niet mag :r .
Heb ze maar niet uitgeprobeerd maar meteen onschadelijk gemaakt eb weggegooit zo als het hoort.
De knal blijft me ook nog steeds verbazen voor strijkers van dit formaat, lekker fel en toch boven verwachtingen hard.
Vertraging zit ook tegen een dikke 10sec. aan zo dat je ze bij wijze van spreken nog aan je broertje kan geven. :p

Greedings,
Uwe Schuim :w

zink901

Registered User
Schuim zei:
Ik ben vandaag even naar Alpeco geweest, en heb daar ff een lading strijkers gehaald.

De pirat special zijn niks minder dan lekker, en alle 10 die ik vanaaf heb afgestoken en hadden een goede vertraging (tussen de 3 en 5 sec.)
De knal is ook zeker lekker te noemen voor een stijker en de flits ook goed te zien in de omgeving.
Hebben ze nog Pirat Special bij Alpeco? Ik dacht dat die er al een hele tijd niet meer waren.

Viber

Registered User
De pirate specials gaan ckr lkkr! Ik vind dit toch wel de best pirates die je ken krijge. En de gewone pirates die ik heb vind ik raar... Ik heb K0203 en die krengen gaan bijna niet harder als kanonslagen ;( miskoop dus... |:(

Schuim

Moderator
Medewerker
pirat special is net als alle andere knallers nog tot eind deze maand te koop, dan is het allemaal de keuring in...

Schuim

Moderator
Medewerker
ben bang dat het er wel op gaat lijken, maar dat alles wel verkrijgbaar blijft met kvk.. dus ik zie het zo gebeuren dat binnenkort de helft van NL kvk heeft ;) (gaan er btw wel weer regels aangepast worden omtrend het kvk in NL)

Viber

Registered User
Tja, het is wat met die leuke regeltjes... maja als er geen regels zouden zijn zou ik al geen vingers meer overhebben denk ik :)

sjeffke

Registered User
pirat special

Weten jullie zeker dat de pirat special 7,50 euro per 70 kosten?want waar ik ze vorg jaar heb gehaald waren ze 11 euro per 70 dus?

Graag hier op reactie
Bedankt :) :)

Schuim

Moderator
Medewerker
En voorig jaar waaren ze eers 9,00 pleuro per doosje van 70
Deze prijs is toen naar 7,50 gegaan en v.a. 5 stuks zijn ze 6 pleuro nog wat.

Wil niet weten waar jij ze voor die prijs hebt gehaald om eerlijk te zijn |:( |:( |:(
echt gekkewerk zoon prijs.

Greedings,
Schuim :w

sjeffke

Registered User
vuurwerk halen bij alpeco

Als je vuurwerk gaat halen bij alpeco ,jah wilt dan .Moet je dan van te voren een afspraak maken als particulier zijnde?of kun je der gewoon heen rijde en bestel kan iemand mij hier wat meer over vertellen???:$ ;( ;(

Alvast bedankt ;) ;)

Sjeffke

zink901

Registered User
sjeffke zei:
Als je vuurwerk gaat halen bij alpeco ,jah wilt dan .Moet je dan van te voren een afspraak maken als particulier zijnde?of kun je der gewoon heen rijde en bestel kan iemand mij hier wat meer over vertellen???:$ ;( ;(

Alvast bedankt ;) ;)

Sjeffke
Ze zijn gewoon geopend voor consumenten. Zie voor openingstijden www.alpeco.be

sjeffke

Registered User
pirat special

Weet er misschien iemand of de pirat specials nog verkrijgbaar zijn bij alpeco?
In october 2005?

Groetjes

Sjeffke

bart timmers

Registered User
in baarle zijn de pirats special en de corsairs nog te krijgen bij onze vriend harry loots en in kapellen alpeco heeft ze ook nog volop en bij ertbrand heb je nu een mooie aanbieding 5 dozen corsairs voor 50 euro je moet er wel snel bij zijn

Bovenaan