Ik ben vandaag even naar Alpeco geweest, en heb daar ff een lading strijkers gehaald.
De
pirat special zijn niks minder dan lekker, en alle 10 die ik vanaaf heb afgestoken en hadden een goede vertraging (tussen de 3 en 5 sec.)
De knal is ook zeker lekker te noemen voor een stijker en de flits ook goed te zien in de omgeving.
Mn pa werd net nog wakker van de knal, dat terwijl ik de strijker 500 meter verder afstak aan de andere kant van het huis, in een woonwijk ]

.
(Nog mijn excuus aan de andere mensen die er wakker van zijn geworden, kon het niet laten om er nog 1tje af te steken :+ )
Ze zitten netjes verpakt met de strijkkopjes tegen een matje aan, zodat deze niet kunnen beschadigen.
De
pirat's die ik heb afgestoken, 20 stuks, bevielen me ook zeker, weer een lekker knalletje zo als ik ze de laatste jaren ken.
vertraging ook mooi tussen de 6 en 8 sec.
Hier valt gewoon weinig over te zeggen,gewoon simpelweg nog steeds zo als ik ze ken van de laatste jaren.
pirat mini,
60 stuks afgestoken
Deze strijker(tje)s bevallen me nog net zo als eerder, alleen heb ik er wel een aantal met een kapote stijkkop, wat natuurlijk niet mag :r .
Heb ze maar niet uitgeprobeerd maar meteen onschadelijk gemaakt eb weggegooit zo als het hoort.
De knal blijft me ook nog steeds verbazen voor strijkers van dit formaat, lekker fel en toch boven verwachtingen hard.
Vertraging zit ook tegen een dikke 10sec. aan zo dat je ze bij wijze van spreken nog aan je broertje kan geven.
Greedings,
Uwe Schuim :w