Pirate zei:Ik heb de laatste jaren alle soorten strijkers geprobeerd en niets maar dan ook niets tipt aan de gewone groene strijker van 15 jaar gelee inmiddels .... tis niet anders.
misterBoem zei:Mijn info komt (zoals je kan zien) uit Baarle Hertog (zena). En die beschrijving van de pirat super, groen evenlang als normale pirat maar nu staat er een tekst op (een nummer). Mischien is het zo iets beter beschreven. Tja en als het inderdaad om dezelfde pirat super gaat dan is het daar gewoon 90 cent goedkoper. Maar daar sta ik dan niet raar van te kijken (kijk maar naar het prijsverschil tussen TT's in Baarle en TT's bij ertbrand een jaar geleden).
m.v.g
misterBoem
Mokum-pyro zei:die tekst is dacht ik KO204
vreemdgenoe staat dit op vele pirats die je kan kopen! die hebben dan wel andere doosjes en importeurs. ik denk dus dat er gewoon 1 groete fabriek is en er heel veel afnemers zijn die alle hun eigen doosje willen! |![]()
Vroeger had je ook hele goeie van pirat; vergelijkbaar met de duiste corsair. Tegenwoordig heb je dan de pirat special en de duitse corsair is er nog steeds..Pirate zei:Ik heb de laatste jaren alle soorten strijkers geprobeerd en niets maar dan ook niets tipt aan de gewone groene strijker van 15 jaar gelee inmiddels .... tis niet anders.
Tony zei:50 posts verder en het is nog steeds een Thread van niks.
:w
Ik wilde zo aardig zijn de vraag te beantwoordenJungleboy zei:Gelijk heb je. Het gaat meer over vergelijkingen dan de pirat zelf.![]()
![]()
![]()
![]()
jok3rt zei:Je was ook natuurlijk ook een stuk jonger toen, dus misschien dat t meer indruk maakte..
GROUNDFLOWER zei:ik heb een verhaal gehoort dat de pirat s loots dit jaar onveilig is. is dat zo ?