WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

Driessen010

Registered User
Zo ook nog maar even wat besteld. Helaas te laat maar ach zitten nog wel paar mooie dingen tussen.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9295 met Tapatalk

Laatst bewerkt:

Jaffa

Registered User
Yup nog maar even een kartonnetje Thunder Salute en wat sier spul meegepakt. Die Thunder Salutes zijn bij Rubro eruit en zijn heerlijk. Voor die prijs kan je ze niet laten liggen.

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
Zojuist een kleine bestelling hier gedaan. Vorig jaar niet gehaald en dat ga ik dit jaar zeker wel doen:

2x Killer Instinct
2x Double Identity
1x Pamela

Ik neem aan dat ik nu gewoon iedere keer weer een bestelling kan plaatsen end at al mijn bestelling aan het einde van het jaar op 1 hoop komen??

Jo-Haokan

Registered User
Ja klopt wel elke keer als je besteld dezelfde afhaaldatum en tijd kiezen

Zojuist een kleine bestelling hier gedaan. Vorig jaar niet gehaald en dat ga ik dit jaar zeker wel doen:

2x Killer Instinct
2x Double Identity
1x Pamela

Ik neem aan dat ik nu gewoon iedere keer weer een bestelling kan plaatsen end at al mijn bestelling aan het einde van het jaar op 1 hoop komen??

Booomy

Registered User
Ja klopt wel elke keer als je besteld dezelfde afhaaldatum en tijd kiezen

Ik kon alleen niet meer selecteren dat ik op de 29ste mijn vuurwerk wou op halen. Zit die dag nu al vol?? Daarom heb ik maar de 30ste geselecteerd. Mocht er nog ruimte zijn op de 29ste dan graag. Gr Lars

roadrunner

Registered User
Ik kon alleen niet meer selecteren dat ik op de 29ste mijn vuurwerk wou op halen. Zit die dag nu al vol?? Daarom heb ik maar de 30ste geselecteerd. Mocht er nog ruimte zijn op de 29ste dan graag. Gr Lars

Ik had gisteravond het zelfde probleem, maar als je eerst de 30e selecteert en daarna de 29e lukt het wel.

Bovenaan