WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

AWG

Registered User
Re: MEGA DUMPPAKKET

En wie is de gelukkige freak? :) misschien niet allemaal eerste keus, maar wel een lekkere bult voor een boterzacht prijsje..

ik zat er nog over te dubben maar was wel blij dat ie snel verkocht was,
het is een prachtig pakket met heel veel spul erin.
maar allemaal net niet wat ik wilde, en dan had ik het alleen maar puur voor de prijs gedaan:embarrased:
zat teveel knalwerk in naar mijn believen, dus dan houdt ik mijn knaakjes nog maar even op zak tot een volgende aanbieding.

diegene die hem gekocht heeft gaat zeker weten niet eens weten wat ie ziet zodra hij die bulk ziet als hij het op moet halen.
urenlang plezier voor nog geen 200 euro. bizar he? :hehe!:

toch nog een kleine update gedaan.

paulus01

Registered User
Re: Pijnacker: HAOKAN Fireworks (voorheen Zena)

De mijne ook - beautiful burnout besteld - echt super bak volgens mij en voor nog geen tientje kunnen de white flowers ook niet tegenvallen lijkt me ;)

AWG

Registered User

De mijne ook - beautiful burnout besteld - echt super bak volgens mij en voor nog geen tientje kunnen de white flowers ook niet tegenvallen lijkt me ;)

heb zojuist de laatste beauty besteld en een invation pijlenpakket.
die whiteflowers zijn ook zeker nice.:smiling:

AWG

Registered User

U bent ook goed bezig! We kopen samen HAOKAN nog leeg!

poen (vuurwerkpoen) is op helaas, dus zal weer eventjes moeten wachten.:hehe!:
ruim 100 pijlen en stuk of 50 potjes/cakes in de afgelopen 2 weken besteld voor maar 400 euro ofzo.
ruim 2000 euro vuurwerk voor 800 euro gekocht, is best bizar vind ik.

zitten nog wel wat dingetjes tussen waar ik zin in heb, maar dat zie ik dan nog wel of het er nog is, ik mag niet klagen dunkt me.:happy:

paulus01

Registered User

Dat is zeker top - ik zit op bijna 2000 voor iets meer dan 700, maar heb ook nog redelijk wat nieuwe dingen gekocht bij andere shops en kom denk ik uit op bijna 50% over het geheel :)

Ook hier is het budget in principe op....ik kan alleen de aanbiedingen zo moeilijk weerstaan :'(

AWG

Registered User

Dat is zeker top - ik zit op bijna 2000 voor iets meer dan 700, maar heb ook nog redelijk wat nieuwe dingen gekocht bij andere shops en kom denk ik uit op bijna 50% over het geheel :)

Ook hier is het budget in principe op....ik kan alleen de aanbiedingen zo moeilijk weerstaan :'(

jep maar je/ik moet wel want we moeten de gewone rekeningen nog gewoon blijven betalen.
dus das een goede handenbindertje.:tounge:
over paar weekjes nog eens kijken of ik nog wat leuks erbij kan snorren.
moet zowiezo nog wat geld apart houden voor wat andere keuzes die haokan niet heeft.

en ook al lukt het allemaal niet meer omdat het tegen die tijd op is wat ik nog gehad wilde hebben dan heb ik pech maar nog steeds een dikke lijst.

GMP82

Zilveren Member

Shippies ;-) een aantal producten zijn nu zelfs nog (iets) goedkoper dan waar ik ze begin v/h jaar voor heb aangeschaft :p
mazzelaars...

En Dim, ga jij ook nog een lijstje online gooien, of neemt dat teveel ruimte in beslag op het forum, hehe?

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Oef, ik heb me een hele tijd in kunnen houden, maar gisteravond moest ik ineens m'n tweede bestelling van het jaar plaatsen.
Dit jaar eindelijk eens de Beautiful Guilin schieten en de Elephant moet ook maar eens op de film gezet worden.

Nu nog aan het twijfelen over Great Golden Wall en Red Alert....

bridge

Bronzen Member

Proficiat. Beautiful guillen is een vd meest spectulaire cakes die ik ken. Ontzettend vet in de straat. Publiek reageert ook uitbundig op deze bak. Komt bij ons ook dankzij Haokan in veelvoud...:lub:

Torrr

Registered User

Oef, ik heb me een hele tijd in kunnen houden, maar gisteravond moest ik ineens m'n tweede bestelling van het jaar plaatsen.
Elephant moet ook maar eens op de film gezet worden.

Haha ik ken het Jos, ik heb gisteren ook mijn derde bestelling daar gedaan en vorige week ook een met de elephant om deze eens goed te filmen.

GMP82

Zilveren Member

edit

is het een idee om het inlogscherm ook bij "invoeren van betaalgegevens" te vermelden?
Ik moest nu zoeken waar ik in kon loggen, omdat ie bij het invoeren van de betaalgegevens mijn emailadres al herkende (terecht).

Laatst bewerkt:

Jo-Haokan

Registered User

edit

is het een idee om het inlogscherm ook bij "invoeren van betaalgegevens" te vermelden?
Ik moest nu zoeken waar ik in kon loggen, omdat ie bij het invoeren van de betaalgegevens mijn emailadres al herkende (terecht).

We willen nu het steeds drukker wordt geen veranderingen aanbrengen in de shop, een kleine ingreep kan nog al dramitische gevolgen hebben. tenminste daar zijn we dit jaar al achter gekomen.
De planning is om volgend jaar een complete nieuwe webshop te laten bouwen die gekoppeld is aan onze verkoopsystemen in de winkels. De bugs en schoonheidsfoutjes waar we dit jaar tegen aan zijn gelopen kunnen we dan volgend allemaal oplossen.

Jo-Haokan

Registered User
4de winkel

Afgelopen middag de laatste besprekingen gehad en de 4de winkel is een feit.
dit zal een 100% ZENA winkel gaan worden.
Locatie: Hilvarenbeek (nbr) aan de Tilburgse weg in tuincentrum Van Dal
Zou je hier je bestelling willen plaatsen dan gaat het via de zena webshop.
Nu nog alles in orde te zien te maken aankomende maand

Bovenaan