WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

rikkoenjeffrey

Registered User
Re: Pijnacker: HAOKAN Fireworks (voorheen Zena)

Beste Jo

Ik wil je bij deze bedanken voor de super actie die jullie toch maar weer houden.
Heb weer een bestelling gedaan bij jullie.
Hoop op meer mooie acties.

Rikko

Renemichel

Registered User

In de tweede kamer wordt thans een voorstel van Groenlinks, een eventueel vuurwerkverbod besproken. Een meerderheid van lokale politici en raadsleden zijn al voor. Volgens een ongeloofwaardig onderzoek is tweederde van de bevolking tegen het afsteken van vuurwerk. Dit wil uiteraard nog niets zeggen, maar wat als het verbod er wel komt en er geen vuurwerk verkocht en/of afgestoken mag worden? Hoe zit het dan met onze bestellingen? Wordt het geld dan teruggestort? Of maken de vuurwerkliefhebbers zich ten onrechte ongerust? Bestellingen heb ik al geplaatst maar alvorens ik meer bestel zou ik graag zekerheid hebben. Overigens niets anders dan lof voor de acties.

Jo-Haokan

Registered User

Het zal zo'n vaart niet lopen dat er aan het eind van het jaar een vuurwerkverbod zal zijn.
Mocht dat wel het geval zijn dan kan het bestelde vuurwerk niet afgeleverd worden en dus zal iedereen zijn geld terug krijgen.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Als het verboden wordt krijg je eerst een overgangsregeling van een paar jaar. Dus dat is voor dit jaar zeker niet aan de orde.

Nu weer over Haokan! Hiiihaaaaaa!

Jo-Haokan

Registered User
WEBSHOP UDATE

Webshop update
Nieuw ingekocht
RUBRO 1st class Super Pro 500 HURRICANE
Ook wel bekend als de Event cake nr 4 (2 schoten minder)
Door vele toch wel gezien als een hele mooie cake alleen was de prijs wat aan de hoge kant
Daar hebben we wat aan gedaan adviesprijs is €69,95 en bij ons nu in de webshop €39,95
Ook hier geld op is echt op
www.haokanvuurwerkshop.nl
Oordeel zelf

VuurwerkFreak90

Registered User

Topper volgens de kenners?

@Haokan ik heb nu al twee keer besteld kan het bestel bedrag van 75euro niet omlaag?

:edit laat maar. :hehe!:

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member

De split decision is echt een mooie spektakelbak. Een van de mooiste rubropotten!

Tony

Administrator
Medewerker

MrXtremeFireworks

Registered User

Ben van plan om hier binnenkort een bestelling te plaatsen, alleen ik moet nog even overleggen met ouders ;) Wanneer worden prijzen verhoogd? Ik wil natuurlijk wel profiteren van deze superprijzen:smiling:

Sweet Laker

Registered User

ik vind het, op filmpje in ieder geval, maar een rommelige bak. Maar misschien is hij in het echt goed te doen?

Jo-Haokan

Registered User
Vuurwerkshow

Haokan zal dit jaar de vuurwerkshow verzorgen bij de afsluiting van de kermis in Oisterwijk

Woensdag 17 July, 23.00 uur, lindepark (achter gemeentehuis naast de kermis)

aanvraag is een ontbrandingstoestemming dit wil zeggen een grote vergunning aantal kg's onbeperkt
Type vuurwerk consumenten, producten van ZENA, Original, RUBRO, Royal fireworks, Lesli en theater vuurwerk
We zijn nu de schietlijst aan het maken en zitten nu ongeveer op de 200 cakes. incl Waaiercakes.

Jo-Haokan

Registered User
Re: Vuurwerkshow

Nog enkelen RUBRO - Pulse Driver en Split Desicion in kunnen kopen en zijn dus weer terug in de webshop

Jo-Haokan

Registered User
Webshop update

Zoals vermeld de RUBRO Split Desision, Pulse Driver en Original Spanisch Storm terug in de webshop
Vanaf vandaag ook de volgende extra producten toegevoegd
- Vuurwerktotaal, Lady Crackers (10 knalmatjes)voor €1,15
- Vuurwerktotaal, Magic Missile 3x (3x 25 schots fluitblokjes) voor €4,35

- Thor, Mean Little Bastard (10 schots potje) voor €5,-

- Barely Legal, The Fan (42 schots waaiercake) voor €28,75

www.haokanvuurwerkshop.nl

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member

Kun je hier ook bestellen en gewoon via telebank overmaken?

Jo-Haokan

Registered User

We hebben nog producten van Wolff ingekocht van de lijnen, Dynasty - Maxxtreme - Classic - Old School - Barely Legal - Universe
Producten weer met flinke kortingen.
Info volgd

Bovenaan