Pijlenrekje/standaard

GJM1991

Registered User
Hey allen,

ik ben op zoek naar een zoek idee voor het meest simpele rekje, genoeg om 1 pijl af te schieten :nuts:! Vorig jaar had ik een PVC buis maar de grond was stijf bevroren en niet ideaal om PVC in te rammen... Heb toen tegen m'n zin wat raar opstellingen van pijlen gehaden in perkjes enzo. Liever veilig!
 
Re: pijlenrekje/standaard

en hier nog een tip:
pak de parasol voet uit de tuin en zet er een grijze pvc buis in. diet valt dan echt niet om
 
Re: pijlenrekje/standaard

dan mijn excuses :embarrest: ik dacht dat die rekken echt huge rekken waren voor weet ik het hoeveel pijlen! Maar sommige zijn best aan te passen voor 1 pijl. Dank aan de mensen met de zinnige reacties:toung:
 
Re: pijlenrekje/standaard

een grote fles 3/4 gevuld met water doet het ook altijd goed, natuurlijk wel op een stabiele ondergrond plaatsen dan!
 
Re: pijlenrekje/standaard

een grote fles 3/4 gevuld met water doet het ook altijd goed, natuurlijk wel op een stabiele ondergrond plaatsen dan!

Dat hangt er helemaal vanaf hoe groot je pijlen zijn. Voor de oversized pijlen zou ik toch lekker voor een buis gaan!
 
Back
Bovenaan