Pijlenrek amstelveen 07/08

pyro masterawi

Registered User
Wat een spektakel zeg fantastisch! mijn complimenten!! het lijkt gewoon echt op een professionele vuurwerkshow met als finale de lawinepijlen prachtig gewoon.Ik weet zeker dat de hele buurt hiervan eventjes sprakeloos waren Wahahaha..

PyroPlop32

Registered User
echt super gaaf gedaan dit, goede timing grote effecten super lekker :)

ff offtopic:

opassen met volgende jaar "financierd" de buurt mee.

dat hoor ik elk jaar en elk jaar ben ik voor 90% de lul qua financieen...
mensen zeggen en beloven dingen snel maar als het erop aankomt zijn het een stelletje profiteurs.

ruben_3

Registered User
echt super gaaf gedaan dit, goede timing grote effecten super lekker :)

ff offtopic:

opassen met volgende jaar "financierd" de buurt mee.

dat hoor ik elk jaar en elk jaar ben ik voor 90% de lul qua financieen...
mensen zeggen en beloven dingen snel maar als het erop aankomt zijn het een stelletje profiteurs.

Dat weet ik maar al te goed.
Maar ik ken mijn buurt erg goed waardoor ik zeker weet dat er een aantal mensen zijn die mee betalen. Die mensen hebben namelijk dit jaar ook mee betaald aan een aantal dingen, alleen niet aan dit rek. Het idee om een grote show te geven met de gehele buurt is dit jaar pas ontstaan. Ik ben ervan overtuigd dat dit helemaal goed gaat komen.

bombaman

Registered User
ja valt niets aan toe te voegen echt helemaal toppie gedaan.
Vooral ook iedereen die helemaal uit z'n dak gaat, en terecht|!:nuts:
Complimenten!!!!

tnx bombaman

ruben_3

Registered User
Helaas komt er dit jaar geen nieuw pijlenrek. Wel wat anders :D maar dat is nog even afwachten hoe het allemaal verloopt. bedankt voor de interesse!

UpUpGame

Registered User
super filmpje!
ben zelf nog niet verder gekomen dan een pijlenrek voor 15grote pijlen.
kan me goed voorstellen hoeveel werk hierin steekt!

PS: filmpje zonder muziek erdoorheen zou nog beter zijn in mijn ogen. dan komt het vuurwerk geluid beter tot zijn recht. ;)

Bovenaan