Pijlen van Lesli...

Subarashii

Registered User
Ik ben dit jaar van plan om ook pijlen te bestellen. Ze zijn dan ook niet bedoelt voor na 00:00 uur maar juist ervoor. Dit zijn de volgende pijlen die ik kan krijgen bij mijn Lesli dealer en ik wil ze allemaal ook gaan bestellen om te proberen:

Showtime € 29,95
Highlights € 49,95
Samurai € 19,95
From China with love € 79,95
Grand prix 20 € 49,95
B-witched € 29,95
Highness € 27,95
Track & trace € 34,95
I-cone € 39,95

Dus ik vroeg mij af, wie heeft met een van deze of misschien meerdere wat ervaring. Foto's en filmpjes alles is welkom.

Wel een beetje rieeel blijven aub en niet gaan vergelijken met buitenlandse pijlen. Het blijven tenslotte nederlandse pijlen.

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
kun je de moonwalkers niet krijgen. voor mij is dat de pijl van nederland op dit moment. ps een heftig pijlenrek na twaalven is veel dikker dan potten hoor.

Subarashii

Registered User
Ja daar zat ik ook over na te denken over een pijlenrek... Nee heb net weer ff gekeken en er staan geen "Moonwalkers" bij...

Booomy

Registered User
Ik heb vorig jaar de Highlights gehad. Heb er helaas geen filmpjes / foto's van maar ik was er wel over te spreken. Zeker als je ze voor 00.00 wil afschieten.

jetztgehtslos

Registered
Ik zal het hard maar direct zeggen.

Pijlenpakket Show Time = grootste pleuris oplichterij.
Ik was van de week bezig om filmpjes uit 2006 op de pc te zetten en ik heb pijlen uit die serie gelaten voor wat het was, omdat het gewoon abominabel slecht was. Maar blijkbaar had ik deze alsnog kunnen uploaden aangezien hier nu toch vraag naar is.

Show Time pijlen pakket echt laten liggen zou ik zeggen, dit is echt oplichterij.

bazzman

Registered User
Waarom kijk je niet op www.vuurwerkplanet.nl. dan rechts het kaartje dan welke provincie je woont en dan heb je alle dealers in de buurt. Op die site staat ook filmpjes op en je kan misschien vinden op google video's/youtube.

Laatst bewerkt door een moderator:

Subarashii

Registered User
Ok kick, leuke en informatieve reacties. Show Time moet ik maar ff schrappen dan en Highlights blijft nog ff staan.

Bazzman, de pijlen die in dit topic staan die heb ik via vuurwerkplanet. Dit zijn de enige pijlen die ik kan bestellen bij mijn dealer.

sebastiaantje

Registered User
Ik zal het hard maar direct zeggen.

Pijlenpakket Show Time = grootste pleuris oplichterij.
Ik was van de week bezig om filmpjes uit 2006 op de pc te zetten en ik heb pijlen uit die serie gelaten voor wat het was, omdat het gewoon abominabel slecht was. Maar blijkbaar had ik deze alsnog kunnen uploaden aangezien hier nu toch vraag naar is.

Show Time pijlen pakket echt laten liggen zou ik zeggen, dit is echt oplichterij.

Ja, lijkt veel maar echt zwaar magertjes. meer karton en lucht dan kruit.

Die blizzardbaal en die powerball waren mijn toppertjes van Lesli, maar die worden niet meer verkocht:push:

Ook The elements van de new spritit vond ik veel te duur voor vier van die pijlen. Vond ook de effecten mager voor zo'n pijl.

Ook hetzelfde geld voor highlights. De pijlen zijn domweg te duur voor het effect en wAT JE er voor krijgt.

Zelf zou ik dan gaan voor de ninja pijlen van lidu, de rocketbox 3 van brave en wichers (x-treme) Collection en zo zijn er veel meer pijlenpakketten die veel mooier zijn dan, die jij noemt.

Greetz

Greetz

Laatst bewerkt:

Subarashii

Registered User
Zelf zou ik dan gaan voor de ninja pijlen van lidu, de rocketbox 3 van brave en wichers (x-treme) Collection en zo zijn er veel meer pijlenpakketten die veel mooier zijn dan, die jij noemt.

Dat er veel meer is weet ik maar het gaat mij puur om Lesli. Eventueel Zena en GBV maar ik weet nog niet wat die verkopen, vanaf 26 november pas. Mijn Lesli dealer is maar 5 minuten rijden met de auto anders moet ik minimaal 30minuten in de auto zitten.

sebastiaantje

Registered User
Dat er veel meer is weet ik maar het gaat mij puur om Lesli. Eventueel Zena en GBV maar ik weet nog niet wat die verkopen, vanaf 26 november pas. Mijn Lesli dealer is maar 5 minuten rijden met de auto anders moet ik minimaal 30minuten in de auto zitten.

Dan zou ik dan , meer voor de pijlen van zena of gbv gaan. Want, zoals eerder gezegd, de highlights en de showtime worden een teleurstelling, dat was bij mij zo althans. Maar neem mijn woorden niet verkeerd op. Natuurlijk heeft ook lesli leuke pijlen. Maar de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon niet oké.Maarja, dan zou ik voor de highness gaan van Royal.

Greetz

Bovenaan