Pijlen stoken - Oud en Nieuw 2013 /2014

Erg sfeervol! Gelijk weer zin in de 31ste! Hopen dat we dit overdags nog eens kunnen doen!
 
gelukkig nog niet Fred!! Er heeft nog niks in de Staatscourant gestaan en ik begin eerlijk gezegd steeds meer hoop te krijgen dat ze het dit jaar nog niet voor elkaar krijgen. ik blijf positief en zoals het er nu uit ziet gaan we gewoon nog lekker los overdag!!

verder, wat een top sfeer!! pijlenrek heeft zijn dienst wel bewezen!!
 
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan