Zoals jullie waarschijnlijk weten film ik elk jaar mijn oud en nieuw.
Ik breng sinds 2006 ook elk jaar een dvd uit.
De DVD 2009/2010 heb ik al in de verkoop vanaf januari.
Maargoed ik zag dat ik hier nog geen topic erover had gemaakt. Daarom doe ik het nu maar even.
In totaal staat er ca. 130 minuten filmmateriaal op twee dvd's onderverdeeld in hoofdstukken (elk filmpje is een hoofdstuk).
De prijs is €10 inclusief verzendkosten.
Wil je een DVD kopen doe dan het volgende:
Stuur een e-mail naar webmaster@pietersvuurwerk.nl waarin staat dat je een DVD wil kopen. Vermeld gelijk jouw rekeningnummer, adresgegevens en naam in de email.
Ik stuur jou dan het rekeningnummer etc via email waar je het geld op moet storten.
Zodra het geld op de rekening staat, stuur ik de DVD dezelfde dag nog op.
Heb je de dvd al in je bezit? Laat dan even weten wat je ervan vond! Kritiek is ook welkom natuurlijk.
Groeten Pieter
Ik breng sinds 2006 ook elk jaar een dvd uit.
De DVD 2009/2010 heb ik al in de verkoop vanaf januari.
Maargoed ik zag dat ik hier nog geen topic erover had gemaakt. Daarom doe ik het nu maar even.

In totaal staat er ca. 130 minuten filmmateriaal op twee dvd's onderverdeeld in hoofdstukken (elk filmpje is een hoofdstuk).
De prijs is €10 inclusief verzendkosten.
Wil je een DVD kopen doe dan het volgende:
Stuur een e-mail naar webmaster@pietersvuurwerk.nl waarin staat dat je een DVD wil kopen. Vermeld gelijk jouw rekeningnummer, adresgegevens en naam in de email.
Ik stuur jou dan het rekeningnummer etc via email waar je het geld op moet storten.
Zodra het geld op de rekening staat, stuur ik de DVD dezelfde dag nog op.
Heb je de dvd al in je bezit? Laat dan even weten wat je ervan vond! Kritiek is ook welkom natuurlijk.
Groeten Pieter
Laatst bewerkt: