Pieter's Filmpjes

Pieter

Registered User
Inmiddels ben ik druk bezig met de filmpjes van afgelopen jaarwisseling. Vanaf september begin ik met het toevoegen van filmpjes op me'n site. Zojuist heb ik al in de eerste post de eerste drie filmpjes toegevoegd.

Laatst bewerkt door een moderator:

koen0s

Registered User
Zo mag ik het horen!

Ik was zeer enthousiast over de hoeveelheid en kwaliteit van je filmpjes van de voorgaande jaren!:D Hopelijk zijn de nieuwe weer zo lekker, weer even de zweer van oud en nieuw proeven!

Gr. Koen

Pieter

Registered User
Zo mag ik het horen!

Ik was zeer enthousiast over de hoeveelheid en kwaliteit van je filmpjes van de voorgaande jaren!:D Hopelijk zijn de nieuwe weer zo lekker, weer even de zweer van oud en nieuw proeven!

Gr. Koen

Leuke filmpjes Pieter! Ook een leuk idee om info en je eigen mening bij de filmpjes te zetten!

De kwaliteit is er flink op vooruit gegaan moet ik zeggen (andere camera). De hoeveelheid valt een beetje tegen in verg met voorgaande jaren maar ik heb dit jaar wel proberen bij te houden wat ik afstak door er een foto van te maken voordat ik hem afstak.

Ja dit leek me wel een handige toevoeging want ik weet soms zelf ook niet wat er precies de lucht in ging in een filmpje.
Daarna heb ik direct na O&N even kort opgeschreven hoe ik over een bepaald artikel dacht.

:w

pieter, ff een vraagje, waarom heb je bij de asian thunder 2 pijltjes eraan vast gemaakt??

Ehm dat was een soort van test, dacht dat het een leuke combo was, was crackling en daarna een knal. De crackling viel helaas een beetje in het niet.

Laatst bewerkt:

Pieter

Registered User
Zojuist drie filmpjes toegevoegd aan de eerste post. Tweemaal een Extreme Bang en een Asian Thunder. Niet de meest boeiende filmpjes maar het is om even is de sfeer te komen :)

Pieter

Registered User
Bedankt voor de leuke reacties.

Zojuist 3 filmpjes toegevoegd aan eerste post. Waaronder het filmpje van het 2000fluitpijltjesrek.
Geniet ervan mensen.

Darkniels

Registered User
Dat heb ik zeker gedaan, ervan genieten :) Vooral dat rek met fluitpijlen netjes en heel effectief.
In één woord: Prachtig :p Bedankt voor het filmpje Pieter. Het is een compliment waard.

Pieter

Registered User
Inmiddels heb ik alweer een aantal filmpjes toegevoegd aan de eerste post.
Ik ben al bij de avond filmpjes aanbeland.

GMP82

Zilveren Member
wat een verschrikkelijk slechte asian thunder :s
daar heb ik al heel wat betere van gezien... :( toch jammer dat de kwaliteit zo schommelt...

Pieter

Registered User
wat een verschrikkelijk slechte asian thunder :s
daar heb ik al heel wat betere van gezien... :( toch jammer dat de kwaliteit zo schommelt...

Daar heb je absoluut gelijk in. Drie jaar terug gingen de asians goed hard en kwam er ook een echt mooi rond boeket uit.
De jaren daarna is het steeds minder en minder geworden heb ik het idee.
Je hebt nog weleens uitschieters in het pakje maarja...

Toch blijf ik het erg leuke dingen vinden.

Firespree

Registered User
Leuke filmpjes pieter bedankt!
Om ff lekker in de sfeer te komen ;)
Alleen moet je nog even bij de proline pot in de link iets veranderen: staat wmvv moet je ff de v weghalen dan doet ie het weer :+
:w

Pieter

Registered User
Thanks voor het melden ervan Firespree :) (handig die thanks knop)

Heb trouwens inmiddels weer 14 filmpjes erbij staan in de eerste post.
Geniet ervan mensen. Het is allemaal legaal spul trouwens, miss wel zo makkelijk om dan as O&N een keus te moeten maken.

zbramz

Registered User
Die Chainthunder 60 schots duurt die echt maar zo kort als op het filmpje ? want op filmpje lijkt dat hij begint en in 2 seconde is alles afgegaan ??

Bovenaan