Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zojuist alle 05/06 filmpjes in de eerste post post gezet die geschikt waren
Inmiddels heb ik ook alles op mijn site staan trouwens (244 filmpjes van 3 jaarwisselingen).
Geniet er van en bedankt voor alle mensen die de "thanks" button hebben geklikt. Het filmen doe ik natuurlijk niet alleen voor mezelf maar ook voor jullie.
Zojuist alle 05/06 filmpjes in de eerste post post gezet die geschikt waren
Inmiddels heb ik ook alles op mijn site staan trouwens (244 filmpjes van 3 jaarwisselingen).
Geniet er van en bedankt voor alle mensen die de "thanks" button hebben geklikt. Het filmen doe ik natuurlijk niet alleen voor mezelf maar ook voor jullie.
Zo inmiddels zit het oud en nieuw er weer op en ben ik eens begonnen met het bekijken van mijn eerste geschoten beelden. Ik heb zo ongeveer 90 a 100 minuten gefilmd.
Check de eerste post voor het eerste filmpje We begonnen dit O&N met vrij veel geweld om het maar zo te zeggen.
ja als je niet meer kan wachten is een goede tip van mij om de dvd t kopen:amuse: staat voor 60minuten aan vuurwerkfilmpjes
voor meer informatie zie zijn site:bigsmile: