Phoenix

FPM ProductBOT

Registered User
1870_Wolff_DynastyProfessional_Phoenix_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Phoenix[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1870[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 14,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]187 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]12/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]25[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Siercake 15 schots multicolor en 10 schots finale met gouden boeketten.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

MichelAngelo

Registered User
Dat ben ik niet met je eens. Een 25 shots 187 gram cake voor 14,95 vind ik een heel nette prijs. Of je van het effect houdt is een tweede.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Dat ben ik niet met je eens. Een 25 shots 187 gram cake voor 14,95 vind ik een heel nette prijs. Of je van het effect houdt is een tweede.

Eens, 14,95 is een goede prijs voor zo'n product. Je kan ervan houden of niet maar de prijs is goed. En ik ben nog wel benieuwd naar betere beelden, op deze beelden is het maar moeilijk beoordelen. Voor het zelfde geld is die mine wel groot en goed...dan heb je zomaar een topper.

smilli

FPM Filmer
Misschien ben ik wat te voorbarig geweest met mijn reactie over de prijs maar als ik zo naar de video kijk vind ik die slappe minetjes dit geld niet waard. Ik wacht wel de demos af en dan laat ik weten of mijn mening veranderd is.

KruitFreak

Registered User
Mooi betaalbaar potje, de opname is van matige kwaliteit maar kan in het echt enkel maar meevallen.
Vraag me enkel af of de finale klopt. Ik tel lang geen 10 schoten.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Leuke cake zeg! Prijs is ook goed te noemen... maar de kwaliteit van die beelden.... Had van wolff echt verwacht dat ze een goede camera zouden hebben!

Michel_G

Zilveren Member
Potentieel erg leuke cake dit! Film is inderdaad beetje matig, dus wat moeilijk te beoordelen.

Ben benieuwd hoe hij presteert op de demo's, want is zeker een blokje wat erg leuk kan zijn met goede scherpe prijs!

bluebear

Registered User
had hem op me lijst totdat ik besefte dat de glorius op de china film ook een stuk mooier overkwam als op de nederlandse demo.
blijf het een leuke cake vinden maar wil eerst wel eens wat nederlandse beelden zien.
op de twijfellijst.

nitraat12

Registered User
Afgelopen jaar gekregen als vervanger. Mines waren goed harde crackling en mooie kleuren! Helaas waren de boeketten niet zo grot en de burst zacht.

Wanneer je deze voor een klein prijsje kan krijgen zou ik het doen maar voor de volle prijs niet.

Bovenaan