Pharao

Furrier

Registered User
Re: [Dynasty] Pharao

Hmm bij mij was het echt een behoorlijk groot effect. Misschien heb je gewoon een verkeerde gekregen. (eek)

rembo

Registered User

heeft er iemand ervaring met deze pot gekregen met afgelopen jaarwisseling? Aangezien ik hem niet meer heb gehad. Ik wil het dit jaar (3 stuks waarschijnlijk) als finale in me doorlontproject gebruiken.

Rembo

P

poziloc

Guest

Als ik vanuit het filmpje ga, is dit een zeer goed artikel!!
dit misstaat niet in een finale

Tony

Administrator
Medewerker

Als ik vanuit het filmpje ga, is dit een zeer goed artikel!!
dit misstaat niet in een finale

In het echt schijnt ie nogal tegen te vallen.
Op een site heb ik eens een filmpje gezien en toen heb ik ze direct uit de show weg gehaald.

gandalf

Registered User
Het is in dit draadje over de Pharao al meer dan 1 jaar stil, heeft iemand afgelopen jaarwisseling 2007, 2008 nog ervaring opgedaan met dit blokje?

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb hem niet gehad omdat mensen vertelde dat hij tegenviel.
Maar ik had 2 maanden geleden UberFreak Frits van de Rijswijksevuurwerkhal aan de lijn en die vertelde dat ie hem top vond en dit jaar zou verkopen.

Ik denk dat we hem vanavond ook op de demo zien en dan zal ik hierop terugkomen.

PyroGuy

Registered User
Mensen vonden hem niet zo goed, omdat er een verkeerde versie in de omloop was, die had meer een soort wave dan een crown. Dat zal het wel geweest zijn denk ik :)

danoontjepower

Registered User
Ik heb hem niet gehad omdat mensen vertelde dat hij tegenviel.
Maar ik had 2 maanden geleden UberFreak Frits van de Rijswijksevuurwerkhal aan de lijn en die vertelde dat ie hem top vond en dit jaar zou verkopen.

Ik denk dat we hem vanavond ook op de demo zien en dan zal ik hierop terugkomen.

Met een filmpje misschien:idea: :bigsmile: groetjes

Fire-Freak

Registered User
Ik had net zo'n versie als op het filmpje die PyroGuy geeft.
Ik kocht de Pharao voor zijn crown-effecten, maar kreeg de effecten zoals op het filmpje. Ook dit was zeker geen slecht effect, het was alsnog een plaatje. Ik heb me nog steeds weten te vermaken met deze pot.

Maar voor dit effect kocht ik hem dus niet, helaas....

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb hem net gezien bij de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal en zelf vond ik hem niet echt bijzonder of goed. Aan de andere kant is €14,- niet te duur.

JeKo

Registered User
PyroGuy poste al een filmpje van de Pharao die ik gezien heb afgelopen jaar. Prachtig effect en ook best groot! Ik zou hem zo weer kopen!

Fire-Freak

Registered User
Deze pot is zeker aardig, maar oorspronkelijk had deze een brocade crown. Het filmpje van Wolff zelf laat dat nog steeds zien en in de effectomschrijving staat het nog steeds.
Hiermee worden mensen toch wel misleid lijkt me...

MichelAngelo

Registered User
Deze pot is zeker aardig, maar oorspronkelijk had deze een brocade crown. Het filmpje van Wolff zelf laat dat nog steeds zien en in de effectomschrijving staat het nog steeds.
Hiermee worden mensen toch wel misleid lijkt me...

Dus als ik je goed begrijp is die mooie brocade uitwerking verleden tijd?!
Het filmpje van PyroGuy brengt me hevig aan het twijfelen. Daar lijkt het een doorsnee potje. Is dat wat ik moet verwachten?

polleke45

Registered User
Uitgestorven topic?

Hier toch maar een straatfilmpje om te laten zien wat deze cake kan voor 14 euro. Ik vind hem wel redelijk mooi.

KruitFreak

Registered User
Volgens mij bestaat de Pharao al een tijd niet meer en is dat tegenwoordig de Fire Surfer.
Dezelfde batterij in een nieuw jasje met een nieuwe naam en een rij extra tubes waardoor deze van 15sh naar 21sh is gegaan.
Prijs is rond de 20 euro.

Bovenaan