Peacock Fountain

FPM ProductBOT

Registered User
1839_Wolff_Dynasty_Professional_Peacock_09_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Peacock Fountain[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1839[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 14,20[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]200 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]18/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Richardus

Registered User
Hij blijft laag, maar het is een heeeele mooie pauwestaart zeg! Fijn gevarieerd ook, waar de waterval vanaf 00:37 echt héél mooi is. Voor deze prijs wil ik 'm absoluut in 't echt zien, want volgens mij is hij dan prachtig, ook al komt ie niet hoog. Dat is ook te veel gevraagd met 't kruit wat in elk van de 3 buizen mag... Leuk ding!

GMP82

Zilveren Member
Zoals hierboven genoemd, wat aan de lage kant. Wél lekker breed. Zoals op het filmpje te zien is, is het beter om hem op een verhoging te zetten, zodat de effecten beter overkomen. Ik denk dat deze "op de grond" wat tegenvalt. Overigens wel moeilijk om een fontein op deze afstand goed te beoordelen. Voor het geld hoef je het niet te laten om hem uit te proberen!

Kobajo

FPM Filmer
Ik heb hem live gezien gisteren en vond het een goede fontijn, schrok achteraf wel van de prijs.
Nu ik de film zie ben ik wel van mening dat prijs/kwaliteit verhouding klopt, mede omdat er op de film wordt ingezoomd waardoor het allemaal wat duidelijker wordt. Wij stonden er namelijk tijdens de demo op een 80 meter van verwijderd en laten we eerlijk zijn tijdens oud en nieuw staan we er met onze neus bovenop.

elmo

FPM Moderator
Denk als je hem op een hoogte van +/- 1,5 meter zet,de effecten nog mooier overkomen.
Zo zou de waterval nog de grond raken.

michel0911

Registered User
Ik vind het wel een mooie fontein, dat absoluut, alleen ik schrok ook een beetje van de prijs....Dat is een hoop geld voor een fonteintje namelijk, en viel me ook op dat hij niet erg lang duurt....

Ik vrees dat ik hem wel aan mijn wish lijst ga toevoegen, ongeacht dat ik hem eigenlijk te duur vind, ben een fonteinen gek namelijk...

Bert

Registered User
Dit vind ik nou een mooi stukje vuurwerk, lekker langdurig (ong. 1 minuut), mooie effecten en weer eens wat anders dan een normale fontein. Doet me denken aan de tripple fountain van Zena, deze is in verhouding nog iets goedkoper (5 euro) en duurt nog langer.

Uutgrunn

Registered User
Ik had hem voor het eerst dit jaar en ik moet zeggen dat hij z'n prijs wel waard is. Echt een mooie fontein met veel variatie en mooie kleuren. Vooral het paars met goud was geweldig!

D

Deleted member 17038

Guest
Ik heb een trieste mededeling, samen met mijn neefje hadden we een perfecte verhoging. Ongeveer 1,70 hoog stond de peacock fountain. Een ander neefje in de aanslag met de camera. Lontje aan en genieten maar! Wat een prachtige fontein... wat een mooie kleuren en wat een goede lange zilveren waterval in de wind.. Na 2 jaar bestellen had ik em eindelijk op de perfecte plek in het perfecte weer.

VERGEET MIJN NEEFJE OP RECORD TE DRUKKEN :hehe!:

Volgend jaar gewoon nog een keer. Desnoods 3. Dit is mijn favoriete fontein. Sierlijk gracieus een absolute aanrader!

D

Deleted member 17038

Guest
Ik ben nu al bang dat ik geen verkooppunt in mijn buurt tegenkom! Als iemand weet waar deze verkocht gaat worden of verkocht word in gelderland of utrecht let me know!

Bovenaan