Combideal van 5 SRPYRO compounds voor €599,99!
Bekijk bijlage 23208
https://www.passion4pyro.de/p/srpyr...ld-willow-box-midnight-symphony-meteor-shower
Tiny Titan = Dakyn en Supernova = Shyne. De SRPyro versies zijn ook nog eens goedkoper.Zijn dit omlabelingen van Pryme, zoals die Tiny Titan? Dan is het best interessant. Is afhalen alleen in Bad Bentheim mogelijk of heb je nog meer afhaal plaatsen. Voor iemand uit het zuidwesten wordt het wel erg ver rijden, vandaar mijn vraag. Thx voor je antwoord alvast!
Hi Jack,Zijn dit omlabelingen van Pryme, zoals die Tiny Titan? Dan is het best interessant. Is afhalen alleen in Bad Bentheim mogelijk of heb je nog meer afhaal plaatsen. Voor iemand uit het zuidwesten wordt het wel erg ver rijden, vandaar mijn vraag. Thx voor je antwoord alvast!
Prachtig zeg!Nieuw artikel toegevoegd aangezien deze er boven uitstak tijdens de demo in Tsjechië afgelopen maand. Had deze afgelopen jaar ook op de lijst maar nu ik deze live heb gezien gaan wij deze opnemen!
Filmpje hieronder is niet de beste kwaliteit maar wacht nog op een filmpje van afgelopen demo.
![]()
SRPYRO THORS THUNDERBOLT - Passion4Pyro.de
Performance Verbundfeuerwerk mit verschiedene Fächerungen und Schussfolgen beinhaltet I Shape, Z Shape, Fan Shape und W Shape. Frei ab 18 Jahre Kategorie F2 NEM 1963g Brenndauer 75s Schusszahl 198 Kaliber 20-25 mm Gefahrgutklasse 1.3Gwww.passion4pyro.de
Gelijk maar een topic aangemaakt.Nieuw artikel toegevoegd aangezien deze er boven uitstak tijdens de demo in Tsjechië afgelopen maand. Had deze afgelopen jaar ook op de lijst maar nu ik deze live heb gezien gaan wij deze opnemen!
Filmpje hieronder is niet de beste kwaliteit maar wacht nog op een filmpje van afgelopen demo.
![]()
SRPYRO THORS THUNDERBOLT - Passion4Pyro.de
Performance Verbundfeuerwerk mit verschiedene Fächerungen und Schussfolgen beinhaltet I Shape, Z Shape, Fan Shape und W Shape. Frei ab 18 Jahre Kategorie F2 NEM 1963g Brenndauer 75s Schusszahl 198 Kaliber 20-25 mm Gefahrgutklasse 1.3Gwww.passion4pyro.de
Prachtig zeg!
Deze video geeft een beter beeld van dit pareltje:Gelijk maar een topic aangemaakt.
Nieuw 2025 - Thors Thunderbolt
Meer info over de Thors Thunderbolt: Importeur: SRPyro Collectie: Artikel nummer: CLE4548 Netto kruitgewicht: 1963 gr. Aantal schoten: 189 Kaliber: 20 & 25 mm Tijdsduur: 75 sec. Schietrichting: I Shape, Z Shape, Fan Shape & W Shape Bruto gewicht: Karton eenheid: 1/1 Effect beschrijving...www.freakpyromaniacs.com