passion fruits O&N

passion fruit

Registered User
Ik heb ongeveer de helft van wat ik gepland had de lucht in geschoten. De rest maar gewoon lekker laten staan voor volgend jaar. Erg jammer maar het regende en waaide gewoonweg veel te hard en dus wilde ik geen risico lopen met weigerende cakes en natte lont e.d.
Bijkomend voordeel is wel dat alles wat over is nu extra goed kan drogen en nog beter tot z'n recht komt volgend jaar.
Wat ik jullie als tip wel mee wil geven is het volgende: door de sterke wind brandt de visco lont sneller op. Ik had hier geen rekening mee gehouden met het gevolg dat cakes te vroeg begonnen.

Eerste filmpje is van een 1000klapper en 3x vette Marja. Kijk maar hoe de mine verwaait en je ziet hoe sterk de wind stond. Op de achtergrond zie je ook hoe de Countdown aangestoken wordt.

Countdown + Shoot to Thrill + White Flowers
Ik heb echt verbaast staan kijken naar de Countdown, de blauwe comet was echt lekker fel blauw. De blinkerboeketten waren groot en schoten echt hoog. Volgend jaar zeker in meervoud terug!

Magic Moments + Big Trouble + Solar Storm
Ik vond de Big Trouble wel tegenvallen van Katan. De Magic Moments en Solar Storm waren top!

Silver Explosion + Surprize in a Box + Blue Soaring Flowers
Ik had van de Silver Explosion meer verwacht evenals de Surprize in a Box aangezien dat joekels van cakes waren. We weten allemaal dat size doesnt matter in this case.

Zena Cakebox 2012 + Secret Salute
Absoluut mijn beste koop dit jaar. Volgend zeker weer in mijn collectie. Wat een heerlijke cakebox is dit. Ondanks de sterke wind vond ik hem zeer goed overkomen en hij haperde geen moment.
De Secret Salute begon te vroeg door de wind.

Als laatste wil ik via deze weg jullie allemaal een spetterend en gezond 2013 toewensen!

Laatst bewerkt:
Bovenaan