Passion Fruit's batch 1 collectie 2012-2013

passion fruit

Registered User
Goedemorgen Pyro's,

Hierbij de eerste batch van mijn collectie 2012-2013.
Ik had de Immortal gold iets groter verwacht; hij is qua breedte gelijk aan de Zena Cakebox.
Zie en oordeel zelf.
In de loop van de dag en morgen zullen er nog foto's bijkomen wanneer ik meer heb opgehaald.

Collectie2012-2013-1.jpg

Immortal Gold Unboxed
Immortalgold-unboxed.jpg

Laatst bewerkt:

Savaga

Registered User
Ik zit nu op mijn werk, haal pas morgen mijn bestelling op, maar de voorpret begint nu wel door deze foto's op een hoogtepunt te komen hoor!

Heb je al gekeken wat voor lont er op de ImmortalGold zit?

passion fruit

Registered User
Ik zit nu op mijn werk, haal pas morgen mijn bestelling op, maar de voorpret begint nu wel door deze foto's op een hoogtepunt te komen hoor!

Heb je al gekeken wat voor lont er op de ImmortalGold zit?

2x visco, zowel op de hoofd- als op de reservelont. Ik had verwacht dat de reservelont dan ergens bij de voorlaatste rij tubes uit zou komen ivm met timing. Maar zoals het er nu uitziet komt hij uit de de laatste tube en dus ben ik bang dat er geen naadloze overgang is van cake A1->A2 etc..

Laatst bewerkt:

Savaga

Registered User
2x visco, zowel op de hoofd- als op de reservelont. Ik had verwacht dat de reservelont dan ergens bij de voorlaatste rij tubes uit zou komen ivm met timing. Maar zoals het er nu uitziet komt hij uit de de laatste tube en dus ben ik bang dat er geen naadloze overgang is van cake A1->A2 etc..

2 keer Groene visco? Dan gaan ze inderdaad niet naadloos aanlsuiten nee... Ach, als ik ze een voor een aftsteek vind ik ze ok mooi, dus misschien lont ik ze dan wle niet door dan maar...

passion fruit

Registered User
29 December 2e ophaaldag
Mijn eerste buit van vandaag is weer binnen! Ik ben erg blij dat ik de countdown uit de heavy duty lijn van Wolff heb kunnen scoren; ik verwacht veel van deze cake. De Marja's beginnen zeldzaam te worden dus ook maar gelijk 4 stuks van meegenomen. De Panter behoeft geen enkele uitleg; tis gewoon een must have elk jaar weer!

Collectie2012-2013-3.jpg

Laatst bewerkt:

passion fruit

Registered User
Update
Nou dit is dan de laatste toevoeging aan mijn collectie van dit jaar. Echt balen dat de delicious thunder niet leverbaar was ondanks mijn voorbestelling. Ook de Killer Instinct was niet leverbaar. Echt super jammer vind ik het. Maar goed mijn plezier zal er niet minder om zijn.

Batch 4
Collectie2012-2013-4.jpg

Totale collectie (behalve de 2 golden tempels, pastte anders niet meer op de foto XD)
Collectie2012-2013-final.jpg

Bovenaan