Paratrooper

FPM ProductBOT

Registered User
lesli_309_Paratrooper_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Paratrooper[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]309[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 2,49 [/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td]2,20[/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]3,5 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]60/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Een stoer artikel! Helikopters die echte parachutes droppen.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 4/09/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Son-T

Registered User
Deze gaan inderdaad draaiend en zoefend de lucht in en dropt dan een parachute.
Filmpje heb ik gevonden op you tube

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Gaaf stukkie vuurwerk.

Persoonlijk heb ik altijd gedacht dat dit soort vuurwerk in nl verboden was ivm de onberekenbare baan? klolpt dit of is er wat in de wet veranderd.
Ook omdat je dit eigenlijk nooit tegenkwam.

bozem

Registered User
aangezien dat ik um vorig jaar gehad heb, kan ik vanuit mezelf zeggen dat het niet zoveel voorsteld
voor mij dit jaar niet weer:)

(2 euro (afgelopen jaar) mis je natuurlijk ook niet)

michel0911

Registered User
De kleinere vuurwerkfreaks onder ons (zoons en dochters) vinden dit helemaal te gek hoor.

Als je een kleine vuurwerkfreak hebt lopen in huis, dan moet je deze zeker meenemen..

Bovenaan