Pancake's List + Foto's [Update]

passion fruit

Registered User
Ow wow, this is pyro heaven! Jeetje wat een boel vuurwerk. Je hebt toch niet alles alleen hoeven sjouwen hoop ik? Ik wacht met smart op wat meer close up foto's van de collectie.

Pancake77

Registered User
De eerste rit richting Nelis (Landgraaf) heb ik vanochtend om 7.30 zelf gemaakt, ondertussen was Merijn(Painkiller) en kornuiten al bij TP in Kelpen Oler om de gehele freakbestelling van meerdere personen af te halen, bedankt voor het gesleep nog!!
Deze ben ik gaan ophalen samen met een collega rond 12 uur in Roermond, daarna gelijk de hele bestelling in Sittard ook maar meegenomen, we hadden nog hier en daar plek in 2 auto's :hehe!:

Er zullen nog veel foto's volgen, maar een tipje van de sluier betreffende de opening en ultieme finale van de mainshow:

SAM_2549.JPG

SAM_2562.JPG

SAM_2553.JPG

painkiller

Registered User
Was een mooie dag gister. Vooraf hebben we ook al veel plezier beleefd... Korting willen we gvd! :tounge:
Geniet ervan maandag maar dat gaat zeker lukken. O en vergeet die cameravrouw niet!

D

Deleted member 17038

Guest
Zooo dik die hoogmoedjes en de woedes! Ga je die allemaal combineren? :lub:

Pancake77

Registered User
Lijkt wel een sorteercentrum hier hehe ik heb even alles opgesplitst om morgen alles gelijk op de pallets te kunnen plaatsen.
Strakjes nog even met de vrouw na Duitsland!

@Anihalas, de 2 x woede zullen als toegift op de hoogmoedjes komen, twijfel alleen hoeveel ...

Nog wat knalwerk wat inmiddels allemaal op de cv staat... en het bewijs dat niet alle huisdieren bang zijn voor vuurwerk :hehe!:

SAM_2584.JPG

SAM_2586.JPG

SAM_2588.JPG

SAM_2593.JPG

later meer...

Pancake77

Registered User
Ik zal hieronder een aantal foto's van de opbouw posten, helaas heb ik geen filmmateriaal :(
Komend jaar maar eens budget vrij maken voor een goed camera met statief.

SAM_26211.JPG

SAM_2622.JPG

SAM_2627.JPG

SAM_2631.JPG

later meer

Pancake77

Registered User
Nou laat ik zeggen dat ik geholpen werd ;-)

Het is ook fijn om alle meubilair erbij te betrekken:
zo had ik aan de basket een aantal thunderbomb matten geknoopt, op de tafeltennistafel fonteinen icm een rits romeinse kaarsen in W-shape gemonteerd en in de verte zie je nog een aantal picknick tafels staan waarop de superblinks(broekhof) stonden te flitsen in het begin.

Deze in de middag allemaal geplaatst met plastic zakken erover, kwestie van om 0.00 eraf halen en fakkelen.

Zo heb ik alweer nieuwe ideeën voor komende jaarwisseling, want op het grote veld staan nog allerlei speeltoestellen waar ik veel mee kan:lub:

ps. in het voorjaar zal ik nog wel een stuk of 100 pijlen vinden die allemaal in noordelijke richting zijn afgevuurd :hehe!:

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
Mooi man haha. En dat is allemaal prive terrein neem ik aan?? Volgen er nog meer foto's ze kijken zo lkkr weg ;-)

Pancake77

Registered User
@ Boomy , ja het is privé terrein dus kan helemaal uit mijn plaat!
@ Smili, de wind vond ik reuze meevallen, heb wel alles in noordelijke richting gestookt voor de zekerheid.

Nog enkele voorbereidende foto's... en misschien kan ik toch nog wat beeldmateriaal boven water krijgen!
SAM_2636.JPG

SAM_2638.JPG

SAM_2641.JPG

SAM_2649.JPG

SAM_2657.JPG

Bovenaan