Pambeach 150 schots Alpeco

Firespree

Registered User
Hier een thread over de Palm Beach.

*Filmpje*

Naam: Palm Beach
Aantal schots: 150
Prijs: €145 (alpeco)
Uitwerking: Z en F shaped blue pearl mines + silver palmtree with red glittering

Ik vond het echt een superblok en de hele buurt was het met me eens! Duurt goed lang en gewoon geweldig effect!
Post hier jouw ervaringen met de Palm beach!

Laatst bewerkt:

appiehappie

Registered User
Mooi heftig effect. Naar mijn idee verbleekt de rest van de straat als zo'n Palm Beach afgaat.
De kleurencombinatie van blauw met goud blijf ik prachtig vinden, twee Palm Beaches naast elkaar zou helemaal geweldig zijn.
Voor de prijs is het echt een topblok.

Firespree

Registered User
Inderdaad lekkere bak zeg, lekker lang genieten.
Je hebt vast weer een hoop vrienden in de buurt gemaakt.

Dat is wel te stellen ze zijn nu al naar volgend jaar aan het informeren (laugh)

Mooi heftig effect. Naar mijn idee verbleekt de rest van de straat als zo'n Palm Beach afgaat.
De kleurencombinatie van blauw met goud blijf ik prachtig vinden, twee Palm Beaches naast elkaar zou helemaal geweldig zijn.
Voor de prijs is het echt een topblok.

Ik kan je zeggen de hele buurt verbleekt!! Zoals je zegt supercombinatie blauw met goud maar zilver ((win) ) met blauw en red glittering zoals bij deze is ook super!!
Voor die prijs zeker niet laten staan want de tijd dat die doorgaat is gewoon super de hele buurt vond deze de topper van de avond!
(radar)

Firespree

Registered User
Nou het zijn nieuwe producten van Alpeco dus ga er niet vanuit dat ze er na een jaar weer uit gaan....
Ga er dus maar van uit dat ze er dit jaar ook zijn!
:nuts:

Biff

Registered User
Ja weet iedereen zeker dat deze dit jaar nog stees leverbaar is ?
Ik hou van palmen en wou dit jaar echt een spektakel blok kopen.
Is deze dan erg geschikt ? :)

Firespree

Registered User
Nou beoordeel het zelf aan de hand van dit filmpje... Zelf vind ik hem geweldig zelfs voor dit geld!! En je hebt zeker een spektakelblok in huis!!
:nuts: Firespree

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ja weet iedereen zeker dat deze dit jaar nog stees leverbaar is ?
Ik hou van palmen en wou dit jaar echt een spektakel blok kopen.
Is deze dan erg geschikt ? :)

Waarom bel je ze dan niet even.:blink:
Ze geven dan je de info die je wilt weten.
En ze bijten niet door de telefoon hoor.... tenminste.:wacko:

Biff

Registered User
Waarom bel je ze dan niet even.:blink:
Ze geven dan je de info die je wilt weten.
En ze bijten niet door de telefoon hoor.... tenminste.:wacko:

Cigar, Ik heb aan de hand van het filmpje wel gezien dat het goed is, ik vraag alleen om ervaringen van julie.
Wat julie mening is op mijn vraag, als ik het van alpeco wil weten bel ik wel, zou ik het hier niet opzetten.:wondering:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Cigar, Ik heb aan de hand van het filmpje wel gezien dat het goed is, ik vraag alleen om ervaringen van julie.
Wat julie mening is op mijn vraag, als ik het van alpeco wil weten bel ik wel, zou ik het hier niet opzetten.:wondering:

volgens mij was je vraag of dit blok heel het jaar door leverbaar is!, en degene die daar het juiste antwoord op heeft is alpeco zelf.
het antwoord op jouw vraag van Cigarman is dus niet zo heel raar.

we laten het hierbij en gaan over op de ervaringen!:rolleyes:

tmffirework

Registered User
schitterend blok, en wienyboy, voor (zowat) alle blokken heb je kvk nodig
wat mij opvalt tussen de 2 filmpjes, is dat die op de demo rode dingen bevat, weet niet hoe je het noemt en dat andere filmpje van de beginpost allees white palm

Bovenaan