Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat een antwoord weer zeg! Dan had dit ook niet allemaal gehoeven.
Het gaat erom dat het einde naderd en er maar vaak genoeg onduidelijkheid is geweest over de verkoop van de kaarten. Je weet bijna altijd precies hoeveel kaarten een concert of een feest bevat en dan ga je voor de kaartverkoop liggen pitten.
Als daar nu duidelijkheid over was over de aantallen dan had waarschijnlijk het grootste deel kaarten gekocht! Daar komt nog eens bij dat het grootste deel van de freaks van dit forum en andere niet eens aan de 6000 komt, dus veel mensen die niet freak zijn gaan ook heen. Dan had ik als organisatie gewoon duidelijkheid gemaakt en gezegd kaartverkoop stopt dan en dan en er zijn er 5000 in de voorverkoop en 7000 voor de dagverkoop!
Om een lang verhaal kort te maken, ik heb NU wel kaarten kunnen bemachtigen door een echte freak (NUMMIE!!!!) die naast de deur werkt en zo beleefd is het een en ander te regelen en zo hadden er zich meer mensen hier kunnen aanbieden om dat te doen, FexZy?
iemand vandaag toevallig nog contact gehad met de vvv in apeldoorn?
Ik zit er over te denken om er morgenochtend heen te rijden vanuit utrecht, maar heb weinig zin om daar voor niets heen te rijden als ze ze niet meer hebben.
Bel je voor de zekerheid toch even.
www.vvvapeldoorn.nl
Deventerstraat 18
7311 LS Apeldoorn
055 5260200
Met de hoeveelheid kaarten die er gisteren nog waren lijkt mij het sterk dat deze in 1 dag op zijn, gezien dat telefonisch bestellen ook niet meer kan.
Schitterende foto`s Vuurwerkfreakz, Ik kan niet wachten tot morgen.:bigsmile: