Paleis het Loo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beekje

Registered User
je betaald bij de VVV altijd die 7 euro al volgens mij, als je de tuinen wil bekijken....

Volgens mij ook. En laten we nu even niet dit topic smerig gaan maken over budget en aantallen. Een mooie show gaat het wel worden dat staat vast!

Wat mij meer zorgen baat is de kaartverkoop, want daar is nog veel onduidelijkheid over en er zijn gewoon nog altijd veel mensen die op het laatste moment willen gaan en ik vindt dat daar toch wel de mogelijkheid voor moet zijn.

Er is toch altijd wel een deurverkoop bij grote evenementen, maar hier dus blijkbaar niet?

jaspertjuh

Registered User
Volgens mij ook. En laten we nu even niet dit topic smerig gaan maken over budget en aantallen. Een mooie show gaat het wel worden dat staat vast!

Wat mij meer zorgen baat is de kaartverkoop, want daar is nog veel onduidelijkheid over en er zijn gewoon nog altijd veel mensen die op het laatste moment willen gaan en ik vindt dat daar toch wel de mogelijkheid voor moet zijn.

Er is toch altijd wel een deurverkoop bij grote evenementen, maar hier dus blijkbaar niet?

Inderdaad!
Ik zal anders straks even bellen naar de VVV met de volgende vragen:

- Zijn er nog kaartjes TELEFONISCH te bestellen?
- Hoeveel kaarten zijn er nog beschikbaar?
- Zullen er ook nog kaarten beschikbaar zijn voor verkoop "aan de deur"? (en hoeveel?)

Als ik gebeld heb zal ik de antwoorden hier natuurlijk posten :)

Edit: net gebeld, hier komen de antwoorden op bovenstaande vragen:

- De kaarten zijn NIET meer telefonisch te bestellen, enkel nog te koop bij de Kassa van Paleis het loo en de kassa van de VVV, dit omdat het te lastig zou zijn, om binnen een week allerlei betalingen af te handelen, en verzendingen te doen! :S

- Over de hoeveelheid beschikbare kaarten kan de dame van de vvv niks zeggen, omdat er op 2 punten kaarten worden verkocht.

- Of er aan de deur nog kaarten tekoop zullen zijn blijft ook nog een vraag, maar volgens de VVV is de kans klein, omdat ze geen kaarten "gereserveerd" hebben voor de "aan de deur" verkoop.

Oftewel, een beetje onduidelijke info, maar we weten nu wel dat het erg lastig gaat worden om aan kaarten te komen :(
Ik ga natuurlijk nog alles op alles zetten om aan kaarten te komen, zodat ik er vrijdag ook bij zal kunnen zijn!

Laatst bewerkt:

dtmalive

Registered User
Op dit moment kunnen er telefonisch geen kaarten meer besteld worden via de VVV van Apeldoorn.
Er zijn nog wel kaarten beschikbaar maar die **** kon niet zeggen hoeveel.
Aan de kassa van Paleis het Loo worden er nu ook al kaarten verkocht.

jaspertjuh

Registered User
Op dit moment kunnen er telefonisch geen kaarten meer besteld worden via de VVV van Apeldoorn.
Er zijn nog wel kaarten beschikbaar maar die **** kon niet zeggen hoeveel.
Aan de kassa van Paleis het Loo worden er nu ook al kaarten verkocht.

Zie mijn bovenstaande post :cool: dat zeg ik net allemaal ook al vriend ::nuts:

dtmalive

Registered User
Dat zie ik Jaspertjuh maar de site is af en toe wat traag met updaten van de posts dus onze reacties hebben elkaar gekruist.
Beter 2x dezelfde info dan geen info toch?

Maar desnoods ga ik vandaag of morgen heen en weer naar Apeldoorn om alsnog kaarten te regelen want dit spektakel wil ik echt niet missen.

Tony

Administrator
Medewerker
ja tony, I know, maar ik denk dat ik wel dichtbij het budget in de buurt kom.
Ik denk niet dat de koningklijke familie dit als inkomste ziet. Zo van wij 25.000 en 25.000 voor het vuurwerk..
En het heeft er niks mee te maken? dat vind ik beetje belachelijk! tuurlijk wel, als er geen entree betaald hoefde te worde was er een stuk minder geld voorhanden en was het budget automatisch lager geweest.

Het is ook geen bepaling maar een indiciatie, misschien dat iemand van de organisatie dit kan bekennen.

De organisatie is voor zover ik weet niet in de handen van het koningshuis. Het vuurwerk was namelijk een verassing voor Willem Alexander. Aangeboden door ......

fexZy

Registered User
Ik kan via een vriend nog aan 3 kaarten komen (arnhemseweg ingang). Per kaart zijn ze dus gewoon €7,- + verzendkosten.
Als er nog interesse in is kan je me pmen.

Inderdaad!
Ik zal anders straks even bellen naar de VVV met de volgende vragen:

- Zijn er nog kaartjes TELEFONISCH te bestellen?
- Hoeveel kaarten zijn er nog beschikbaar?
- Zullen er ook nog kaarten beschikbaar zijn voor verkoop "aan de deur"? (en hoeveel?)

Als ik gebeld heb zal ik de antwoorden hier natuurlijk posten :)

Edit: net gebeld, hier komen de antwoorden op bovenstaande vragen:

- De kaarten zijn NIET meer telefonisch te bestellen, enkel nog te koop bij de Kassa van Paleis het loo en de kassa van de VVV, dit omdat het te lastig zou zijn, om binnen een week allerlei betalingen af te handelen, en verzendingen te doen! :S

- Over de hoeveelheid beschikbare kaarten kan de dame van de vvv niks zeggen, omdat er op 2 punten kaarten worden verkocht.

- Of er aan de deur nog kaarten tekoop zullen zijn blijft ook nog een vraag, maar volgens de VVV is de kans klein, omdat ze geen kaarten "gereserveerd" hebben voor de "aan de deur" verkoop.

Oftewel, een beetje onduidelijke info, maar we weten nu wel dat het erg lastig gaat worden om aan kaarten te komen :(
Ik ga natuurlijk nog alles op alles zetten om aan kaarten te komen, zodat ik er vrijdag ook bij zal kunnen zijn!

Ik kan via een vriend nog aan 3 kaarten komen (arnhemseweg ingang). Per kaart zijn ze dus gewoon €7,- + verzendkosten.
Als er nog interesse in is kan je me pmen.

Ik Zie het probleem niet?

qqq

Registered User
Ik woon op ongeveer 5 minuten van het Loo, dus ik zou als de nood hoog is ook nog misschien wel wat kaarten kunnen bemachtigen bij het Loo zelf.

Exchange

Registered User
Hmm, best wel balen,

Ik woon een flink eind van het Loo vandaan, en heb tot op heden nog geen kaarten kunnen bemachtigen. Even op en neer voor kaarten is geen optie.

Hopelijk doen ze toch nog "aan de deur" verkoop..

Thom_vuurwerk

Registered User
Hmm, best wel balen,

Ik woon een flink eind van het Loo vandaan, en heb tot op heden nog geen kaarten kunnen bemachtigen. Even op en neer voor kaarten is geen optie.

Ik hoop het ook voor je, want om nou helemaal voor niks hier geen te gaan.
In de posts hierboven blijkt dat de kans klein is op een "aan de deur" verkoop

fexZy

Registered User
Ik hoop het ook voor je, want om nou helemaal voor niks hier geen te gaan.
In de posts hierboven blijkt dat de kans klein is op een "aan de deur" verkoop

en desnoods kan je altijd ergens dicht bij gaan staan, 8" is echt wel te zien buite n het terein. dus vuurwerk kan je die avond wel zien.

nummie

Registered User
Ik heb diverse mensen aan kaarten geholpen en heb er zelfs extra bij gehaald om aan de vraag te kunnen voldoen... maar nu is het genoeg geweest, ik moet deze week lange dagen werken en verwijs jullie daarom naar de VVV waar ik vandaag zag dat ze nog wel voor ongeveer 2 dagen aan kaarten hadden -> gok ik!
Trouwens, de VVV (tel.055 5260200) zit tegenwoordig aan de Deventerstraat nr.18 in het voormalige postkantoor naast het stadhuis, Marktplein is een hele grote parkeergarage er naast. Met de stadsbus (het is ook te lopen) is het halte marktplein.

Het Loo is trouwens niet echt van de koninklijke familie maar van een stichting die het onder de naam Museum Paleis Het Loo uitbaat.

Als je straks in de tuin naar het vuurwerk zit te kijken (of nu met Google Earth) dan wordt het achterin de tuin aangestoken en is rechtsachter net achter de tuinmuur het huis van Margriet en Pieter van Vollenhove en links achter (ongeveer) ligt kasteel het Oude Loo waar Beatrix regelmatig dineert met staatshoofden en vaak blijft slapen als ze bij Margriet is geweest.

Theoretisch zouden ze de grootste kalibers best van de andere kant van de muur zijde Amersfoortseweg/Oude Loo kunnen schieten, is veiliger voor publiek, handig tegen ongewild ontsteken en geeft meer plaatsingsruimte.

Laatst bewerkt:

Beekje

Registered User
en desnoods kan je altijd ergens dicht bij gaan staan, 8" is echt wel te zien buite n het terein. dus vuurwerk kan je die avond wel zien.

Wat een antwoord weer zeg! Dan had dit ook niet allemaal gehoeven.

Het gaat erom dat het einde naderd en er maar vaak genoeg onduidelijkheid is geweest over de verkoop van de kaarten. Je weet bijna altijd precies hoeveel kaarten een concert of een feest bevat en dan ga je voor de kaartverkoop liggen pitten.

Als daar nu duidelijkheid over was over de aantallen dan had waarschijnlijk het grootste deel kaarten gekocht! Daar komt nog eens bij dat het grootste deel van de freaks van dit forum en andere niet eens aan de 6000 komt, dus veel mensen die niet freak zijn gaan ook heen. Dan had ik als organisatie gewoon duidelijkheid gemaakt en gezegd kaartverkoop stopt dan en dan en er zijn er 5000 in de voorverkoop en 7000 voor de dagverkoop!

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb NU wel kaarten kunnen bemachtigen door een echte freak (NUMMIE!!!!) die naast de deur werkt en zo beleefd is het een en ander te regelen en zo hadden er zich meer mensen hier kunnen aanbieden om dat te doen, FexZy?

bollehenk

Registered User
Weet iemand hier wat meer vanaf.
Deze tekst staat op de site van paleis het loo zelf
http://www.paleishetloo.nl/templates/newsitem/page.asp?iPageId=46&iPageParentId=3&iLangId=1

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uit veiligheidsoverwegingen is het helaas niet toegestaan om met rolstoelen, rollators, kinderwagens, buggy’s etc. op de avond van het vuurwerk de tuinen te betreden.

Hadden ze dan ook wel even op de kaartjes mogen vermelden vind ik.

Greets

echobrain

Registered User
Hmm, best wel balen,

Ook ik grijp er net naast, vanochtend om 9:00 gebeld, verteld die muts me eerst dat ze helemaal niet verkocht worden via de telefoon. Ik uitgelegd dat dat wel op internet staat, na overleg kon ze melden dat ze niet meer telefonisch te koop zijn.

Ik had wel eerder willen bestellen, maar toen was nog niet zeker wie er mee zouden gaan. Jammer dat ze niet vermeld hadden wanneer de telefonische verkoop stopte :cry:

't is dat is de hele week moet werken, anders was ik wel even op en neer gereden naar apeldoor vanuit utrecht. Vast niemand hier die nog kaartjes over heeft?

youritje

Registered User
Hoorde net van mijn vader dat mijn oom kaartjes heeft gekregen, maar niet de gelegenheid heeft om te gaan.
Ik zelf heb al kaartjes, maar ik zal nog even vragen of hij ze nog heeft dan valt er vast wel wat te regelen.
Het gaat dan denk ik om 2 kaartjes.

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Weet iemand hier wat meer vanaf.
Deze tekst staat op de site van paleis het loo zelf
http://www.paleishetloo.nl/templates/newsitem/page.asp?iPageId=46&iPageParentId=3&iLangId=1

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uit veiligheidsoverwegingen is het helaas niet toegestaan om met rolstoelen, rollators, kinderwagens, buggy’s etc. op de avond van het vuurwerk de tuinen te betreden.

Hadden ze dan ook wel even op de kaartjes mogen vermelden vind ik.

Greets

Dit was vorige week ook al te lezen in een nieuwsbericht in de telegraaf. Dit bericht was ook op FPM geplaatst:

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/media/14776-vuurwerk-op-paleis-het-loo-terug.html

dieter

Registered User
Zo mensen een update van dag 1.............

Vanochtend hebben Jaco,Peter H en ik ons verzameld bij ons pand te Nieuwegein. Effe nog een vrachtwagen laden met de laatste mortieren en dan richting Loo.

Aat en Bob moesten nog richting een leverancier om de laatste bommen te halen. Daarna zijn ze doorgegaan richting Dulmen voor de laatste bommen te sorteren en te voorzien van de goede labels. Onderweg nog even een aantal buizen ophalen bij Xena te Ede die we te kort komen.

Aangekomen op het Loo staat de provincie al te wachten op ons. We beginnen de dag om de grote lijnen met de mensen van het Loo en provincie door te spreken daarna na de beveiliging om passen te laten maken . Nou rond half één zijn we klaar met het formele gedeelte en kunnen eindelijk eens gaan lossen.

Wat wel en pre is dat we twee tuinmannen met sjofeltjes hebben die de matriaalen uitrijden zoals wij het willen en op de plaats zetten. De sfeer onderling is lekker en het weer zit natuurlijk echt mee. Van alle kanten krijgen we goede medewerking zelfs van de provincie.

Rond 17.30 uur staan alle stapels met mortieren op hun plaats. Even hadden we en klein probleem want we hadden ons verteld qua aantallen 100mm. En komen we er een aantal te kort. Maar onze collega stelde die meteen ter beschikking dus dat was ook goed.Helaas heb ik van de dag geen foto's daar iedereen zijn camera vergeten was.
Stom maar de prioriteiten liggen natuurlijk bij het organisatorisch gedeelte.

Nou dit was het voor vandaag en morgen deel 2........

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan